{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

"Tålmodigheds" øvelser? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen! smiley
Da min pony La-Paloma er ret utålmodig hele tiden, så tænker om der er nogle øvelser til dette? Altså når jeg fx skal op går hun rundt, og når jeg bare vil have hende i en parade, eller lige tage skridt tæppet af, gider hun ikke at stå stille.. Og når hun endelig står bare lidt stille, står hun og tygger på bidet og tager hovedet helt ned, som om der hele tiden skal ske noget..? Hvis man er "ude i det fri" Stejler hun også hvis man prøver at få hende til at stå stille/holder hende tilbage.. Og nej det er IKKE sadlen eller lign, fordi hun gør det ikke på banen.. Hun gider heller ikke at stå stille når man trækker hende, hvilket også er lidt irreterende.. Og på staldgangen vil hun også selv bestemme hvor vi skal hen.. Jeg har kun haft hende i en måned, og ved hendes to tidligere hjem, var hun mountedgames pony.. Kan det mon have noget med sagen at gøre? Jeg ved godt at det også handler meget om opdragelse, men jeg tror der er mere i det.. smiley

Så mit spørgsmål er om i har nogle gode "tålmodigheds" øvelser jeg kan træne, udover parader? Gerne fra jorden!;)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Tålmodigheds" øvelser?
Kommentér på:
"Tålmodigheds" øvelser?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce