{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Min lille søster {{forumTopicSubject}}

Hej alle super søde heste folk!

jeg har en lille søster som gerne ville være med til og ride og jeg søger ny hest, så jeg snakke med min far og hende her i aftes hvor hun sagde hun ikke ville passe den men bare ride og det gjorde mig lidt sur da det er mig der betaler for den pony når det er

og nu kom jeg til og tænke på om jeg skal købe ny stor hest til mig selv i stedet for en pony som hun kan ride på?

**hun er 11 år så jeg mener godt hun kan hjælpe til med at passe dem.**

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min lille søster
  • #1   6. jan 2013 Kender det. Min lillesøster er til tider med mig ude at ride. Hun skulle så sadle op og jeg skal selvfølgelig forklare hende hvad man gjorde, hvordan man gjorde og hvorfor man gjorde. Det passede hende så ikke så hun sagde ''Stop nu, jeg vil bare gerne ride!'' Fint, sig det en gang til og så sadler vi da hesten af igen -.-'

• #3   6. jan 2013 ja sådan er det os her når hun rider på min nepit, og jeg sadler os hendes hest op når hun rider over på rideskolen og der gør mig bare sur at jeg skal bruge penge på en pony hun skal ride på hvor jeg skal gøre alt andet...

• #5   6. jan 2013 Min lillesøster er lige som din. Men der må jeg så være streng at sige " Hvis ikke du passer den, riden du den IKKE" hun er 7 år, og det har virket.

SYNTES DU SKAL VÆRE MERE STRENG, OG SPECIELT DA DU BETALER!!

• #6   6. jan 2013 jeg er os meget skarp når det er men, så går hun bare og lader som om hun ikke høre mig... -.-'

• #7   6. jan 2013 Limsenutsss: når jeg siger det lader hun som om jeg ikke er til stede og bliver bare pige sur, og gider SLET ikke med ud

• #8   6. jan 2013 Skat køb nu en til dig selv og så må din lille søster bare være sur hun skal gøre det som det kræver ved at have en hest eller kan hun ikke have nogle og sådan er det bare :*

• #9   6. jan 2013 Hvis hun ikke gider at gøre det hårde arbejde før hun rider, skal hun slet ikke ride.
    Hun må og skal lære at der er andet end ridning i heste.

• #11   6. jan 2013 der ude hvor min hest står er der også tre drenge, som jeg tit passer osv. og de vil også tit med ud og ride eller have en skridt tur på hesten, og det må de skam også gerne, men det kan også kun lade sig gøre vis de hjælper til i stalden, og det ved de! og vil de ikke hjælpe med at ordne heste og stald kan de ikke ride, og så kan de råbe og skrige lige så meget de vil, det hjælper ikke hos mig smiley så nu har jeg tit tre unger i stalden med ver deres kost, og kigger på mig og siger "må vi godt hjælpe dig? og få en tut på sesam sener" og jeg kan jo ikke stå for deres blå øjne så jo self må de det smiley

Kommentér på:
Min lille søster

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce