{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FSA i dansk flystyrtet
  • #1   2. jan 2013 her er min historie, den er ikke færdig!

Flystyrtet

Det var d. 27 december. Jeg havde været med min datter nede i Spanien. Det havde været en hård jul for familien og især for min datter. Jeg var lige blevet skilt og i november havde vi taget afsked med min mor. Jeg ville prøve at gøre min datter gladere så d. 22 tog vi til Spanien for at holde jul med noget familie der nede. Der lød en stemme over højtaleren ” alle til terminalen, anden sidste afgang til Stockholm”. Vi gik ned til Terminalen, min datter løb glad rundet for hun havde glædet sig til flyveturen hele ferien. vi gik ind i flyet og satte os på vores pladser. Det var et lille fly vi skulle med, der var kun 123 mennesker om bor. Det havde været en rigtig god jul og min datter havde været rigtig glad, det var det der betød mest.

vi havde flyer lidt tid nu, min datter lå og sov. Jeg var træt og overvejret at ligge mig til at sove, men tjekke først at hun sov. En dame som sad lige bag os sagde ” jeg skal nok holde øje med hende hvis hun vågner, bare rolig”
    Jeg vågnede hurtig op, ved en stemme der lød over højtaleren ” alle bedes spænde deres sele, vi bliver nød til at nødlande” jeg så hurtigt over på min datter, som sad og så nervøst på mig. Jeg kunne se utryg i hendes øjne. Jeg kiggede forvirret rundt. Jeg spændte hurtigt hendes sele. Mit hjerte begyndte at slå hurtigt. Jeg viste ikke hvad der skulle til at ske. Jeg tænkte på dem der hjemme, kom jeg mon til at se min søster igen? Vi havde et meget tæt forhold, et forhold som ikke kunne beskrives. Hvad med min datters far, selvom vi ikke er sammen mere og han har fundet en anden, så ville jeg så inderligt ønske at hun for lov til at se sin far igen, selvom jeg syntes at han er en klovn, så er han stadig hendes far.

Jeg kiggede ud af vinduet og så at vi begyndte at dykke, derefter kiggede jeg på min datter. Jeg tog hendes hånd og tryggede den hårdt ind mod min. Folk var begyndt at gå i panik, der lød skrigene og råbene. Hvordan skulle det her mon ende?

Der lød et kæmpe brag. Jeg fik tryggen for ørene. Det begyndte at flimre for øjnene, jeg begyndte lige så stille at begynde at gå i panik, jeg var ved at give op, jeg kiggede hen på min datter, hun sad bare og stirrede hendes tome utryg i øjnene gjorde mig nervøs. Jeg hjerte slog hurtigt, jeg kunne næsten ikke trække vejret.

Alt var sort, jeg kunne ikke høre eller tænke, jeg kunne ingen ting. Jeg var bevidstløs. Verden blev lige pludselig så stille. Jeg troede at min krop var ved at give op.

Jeg vågnede ved at høre min datters panik skrigene, jeg sugede efter vejret. Jeg vendte mig mod min datter som bare skreg, jeg kunne slet ikke nå ind til hende, det var forfærdeligt, forfærdeligt at se henne sådan.

Kommentér på:
FSA i dansk flystyrtet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce