{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hingste med splash
  • #1   29. dec 2012 jeg kender ihvertfald en der har splashgen, og ham bliver jeg bare nødt til at have på en af mine hopper engang smiley

Ísak fra Kirkjubæ
    IS2003186102

men følger da lige med, kan godt lide de forskellige smiley

profilbillede
  • #2   29. dec 2012 Ja Ísak er helt sikkert en af de smukkeste hingste i DK smiley

• #3   29. dec 2012 Álfasteinn giver ihvertfald splash smiley
    Signe's fine Líf er et godt eksempel smiley

• #4   29. dec 2012 Ham her har også splash og er efter Álfasteinn smiley
    http://3.bp.blogspot.com/_tdHBsym0FMs/TJy0V05IvoI/AAAAAAAAADg/VCOuBY35Fr8/s640/salu+(8+av+9).jpg

Sýn har iøvrigt også splash smiley hun har menneskeøjne!

• #5   29. dec 2012 Er HAN efter Álfasteinn? Vidste slet ikk han gav splash? Men han er i hvert fald en dejlig fætter, hvis det er smiley

• #6   29. dec 2012 Ja det er han smiley
    Du kan også søge på Líf fra Stjernen herinde, det er Signe Bache's hoppe der også er efter álfasteinn smiley
    Min egen Sýn har også smiley
    Du kan prøve at lave google billedesøgning på álfasteinn, sindssygt mange efter ham har splash smiley

• #7   29. dec 2012 Der kan man bare se (: Måske det er derfor han er så dyr? smiley

• #8   29. dec 2012 Haha nej smiley
    Er fordi han har en sublim kåring og en sublim afstamning og så er han jo far til verdens højest kårede islænder!

• #10   30. dec 2012 Der er også Fláki frá blesastöðum, han står på Hranfsholt lige pt smiley
    Han må ha et eller andet.. måske ikke spalsh.. er ikke sikker. Men han er knald sort med hvid stjerne og snip! Pisse lækker hest

• #13   30. dec 2012 Ja ham Alfasteinn er super, men stadig.. 15.000? Så fantastisk er der ingen der er.. (:
    Jeg ved ikke... Jeg har passet ham i et halvt år, og jeg synes da han var skøn og fantastisk, men det er der en sortbroget hingst til 5000,- der også er smiley Såå...
    Men det er jo nok smag og behag og penge... smiley

• #15   30. dec 2012 Jamen det kan godt være.. Der er jo bare ingen "normale" mennesker der har mulighed for at få en bedækning af Alfasteinn.
    Men har godt hørt noget om, at Islændingene er liiiidt triste over de solgte ham til Danmark, når han nu har så meget succes smiley

• #18   30. dec 2012 Nu når i er inde på alfasteinn og priser, så vil jeg rigtig gerne høre hvad i tror en 3-4 års(utilredet) efter ham koster? Har nemlig ik rigtig set noget tilsalg, så et forsigtigt gæt, ville være fint smiley

• #21   31. dec 2012 Jeg synes ikke engang 15.000 er ret meget når man tænker på hvad man får for pengene.
    Sådan en som Garri koster omkring de 20, han avler også rigtig godt, men bare ikke den samme liga som álfasteinn.
    Men sådan er det jo.. hvis man vil ha noget rigtigt godt materiale så må man punge ud.. Det der med at sige at der er en anden hest der er lige så skøn... jo det måske rigtigt, men du får bare ikke det samme materiale som ved álfasteinn.
    Eftersom jeg rider rundt på en efter álfasteinn, vil jeg helt klart sige det er det værd! Brug dog pengene på noget ordentligt. Som signe siger, så hvorfor ikke få ét godt føl istedet for to middelmådige! smiley

Min hoppe efter álfasteinn er 6 år gammel og hun er simpelthen noget ud over det sædvanlige. Ud over at have et helt fantastisk sind, så viser hun simpelthen så meget potentiale i sin gang. Hun har ikke én dårlig gangart. jeg skal helt klart ha flere efter álfasteinn, andet ville sgu være helt hen i skyerne!

• #22   31. dec 2012 http://www.hestegalleri.dk/galleri/177953-islaender_syn_fra_ketilsstoðum

På de her billeder af Sýn 5 år gammel, hun går med alm. sko og ikke ret meget vægt. Jeg synes da helt ærligt (uden at træde nogen over tæerne) at det viser hvor godt han avler smiley

• #23   1. jan 2013 hende sýn er bare en lækker hest smiley

ja jeg er også bare vild med álfasteinn, og vil rigtig gerne have et føl efter ham smiley muligvis på min hetta smiley jeg syntes betemt ikke 15 er meget for kvalitet smiley jeg har været inde i DV før, ogg der var der en af tophingstene der koster over 50 for en bedækning smiley sidste år (2012) har jeg fået et føl hvis far er efter Garri, og jeg er super glad for ham! venter samme afstamning i dette år, og håber meget på en hoppe smiley men álfasteinn er bare en jeg MÅ have et afkom efter på et tidspunkt smiley

• #24   1. jan 2013 Tak Rebecca smiley

Wow! Det lyder godtnok vildt! Men på Island, kan det altså også komme op og koste meget mere end 15.. Jo 15 er meget for folk der ikke har mange penge, men det ikke mange penge for kvalitet smiley

• #25   1. jan 2013 jeg syntes heller ikke det er galt for kvalitet smiley ved at i nogle andre racer er 15 i den meget billige ende hehe men ja der er jo en grund til de koster de penge, for følllet koster jo også derefter når den kommer ud smiley

• #26   1. jan 2013 Nogen der ved om Fylkir fra Feti har splash, sys der er mange afkom med sjove aftegn. Han er jo godt nok ikke vildt højt kåret, men han er satme en dejlig dreng smiley

• #27   4. jan 2013 Hvis jeg skal være ærlig, så syntes jeg også det er utrolig mange penge for en bedækning, for der er ingen chance for at hesten bliver i toppen og man kan ikke vide om den for en skade som ung, som gør at den ikke kan blive ridehest. Jeg kan sagtens følge de "normale mennesker" som syntes det mange penge. Det jo ligesom ikke alle der har råd til det.
    Men som i siger kvalitet koster penge og han er jo kendt for at avle gode heste. Men det mange penge, og man ved aldrig hvad der komme ud af det. smiley

• #28   5. jan 2013 Hold da op, en debat der kom ud af det.. Var egentlig bare nysgerrig, da jeg rider på en hoppe med splash-gen, og hvis hun skulle have flere føl, kunne det da være meget sjovt at putte en hingst med splash på hende.
    Men kvaliteten af hingsten er selvfølgelig ikke underordnet smiley

• #29   5. jan 2013 altså efter hvad folk kan betale for en hest, så kan de også købe en bedækning til 15 smiley de fleste af de folk jeg kender har ihvertfald købt heste der koster over 20, nogle endda over 80 på SU smiley

• #30   6. jan 2013 I må jo også helt selv om hvad i gør, jeg synes bare 15000 for en bedækning er mange penge smiley For som Rebekka H siger, så har man INGEN ide om hvordan det kommer til at gå det der sagsløse føl (: Der kan ske mange ting.

Men det er en smagssag tror jeg. Ligesom alt andet smiley

Kommentér på:
Hingste med splash

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce