{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Kan ikke sove.. {{forumTopicSubject}}

Overskriften siger det meste..

Nå men hver aften når jeg skal i seng kan jeg ikke sove, når jeg prøver at tænke på noget godt ligger jeg og synger inde i mit hoved hvilke er pisse irriterende..
Jeg kan ikke få den sang ud af mit hoved, så jeg ligger og drejer mig 100 gang i løbet af en afen/nat, hvilke jeg er ved at være ret træt af da jeg kun får sovet 6 timer inden jeg skal i skole og så ender det med at jeg er så træt at jeg sider og sover oppe i skolen og lære ikke en sk*d...

Det går mig virkelig meget på, men så når jeg endelig sover så sover jeg heldigvis også som en sten..

Er jeg den eneste med det problem?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke sove..
  • #1   27. dec 2012 Måske kunne du prøve og se en film og falde i søvn til den?
    - Fordi så koncentrerer du dig om filmen og ikke sangen i dit hovede smiley

• #2   27. dec 2012 Jeg kan slet ikke falde i søvn til film, jeg har prøvet det men det virker ikke..
    Der skal være helt stille og helt mørkt eller kan jeg ikke sove smiley

• #4   27. dec 2012 Du er ikke den eneste, jeg kan falde i søvn måske kl to hvis jeg er heldig men så vågner jeg også tre - fire gange & kan bare ikke falde i søvn igen. Hvis jeg skal sove så skal det være mellem 18 - 20 ellers så sover jeg først efter to - tre om natten, mest normalt kl fem - seks om morgen smiley men prøv at have lavt musik i ørene, ikke noget vildt noget, men noget stille & roligt musik efter egen smag jo smiley hjælper en smule for mig smiley eller evt drik en kop te inden man skal sove, skulle være beroligne af hvad jeg har fået af vide, har dog ikke selv prøvet det endnu smiley det er også nogle baldrian piller, som skulle hjælpe hvis man er urolig når man skal sove & de skulle kunne få en til at slappe af. Ved ikke om de hjælper, har prøvet dem men glemte dem, ellers gad jeg ikke tage dem smiley men de skulle hjælpe efter to - tre uger hvor man har haft taget dem hver dag smiley Lidt hjælpe midler, så kan du jo prøve dig frem med dem hvis det er smiley Når ja, btw så er baldrian ikke sådan noget medicin man køber på apoteket, men noget man kan købe i de forskellige brugser foreksempel, & det er natur medicin så skulle ikke kunne skade på nogle måde smiley

• #5   27. dec 2012 FERIE, FERIE, FERIE
    SLAP NU AF, DU HAR FRI OG SYNG EN GLAD MELODIIII...

TRA LA LA LA LALA...

• #6   27. dec 2012 Du er ikke den eneste! Min mor tvang mig med ud og løbe næsten hver aften efter aftensmaden og det hjalp virkelig meget - kan kun anbefale - og så er det jo sundt smiley

• #7   27. dec 2012 har også ekstreme søvnproblemer. jeg er simpelthen bange for at falde i søvn, (har noget at gøre med min ulykke), og så tænker jeg også hvad jeg nu gør forkert imorgen osv. smiley og det er virkelig frustrerende !.

• #8   28. dec 2012 Du kunne prøve at føre "dagbog" i dit hoved inden du lægger dig til at sove? Altså "genspiller" scener/oplevelser fra dagens løb. Det har hjulpet mig, da jeg havde en periode med svært ved at falde i søvn + jeg sov meget uroligt smiley

• #9   28. dec 2012 Tak for de gode råd..! smiley

Kommentér på:
Kan ikke sove..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce