920 visninger
|
Oprettet:
Westen støvler. Hvor? :P {{forumTopicSubject}}
jeg er ved at rive hår ud af hovedet på mig selv af bare frustration. (Overdrivelse fremmer fortåelse)
jeg søger et par cowboy støvler til mig selv (altså damemodel), men jeg kan ikke finde nogen danske sider der sælger. kan det virkelig passe eller er jeg bare dårlig til at google?
Jeg har fundet et par stykker, men der er kun to eller tre grimme på de danske sider jeg har fundet.
hvis der virkelig ikke er nogen danske hjemmesider hvilke er så gode? (altså af de udenlandse) at købe fra.
jun 2009
Følger: 53 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 546
mar 2004
Følger: 92 Følgere: 91 Heste: 14 Emner: 569 Svar: 3.173
dog er det i usa, men prisen og kvaliteten er spuper! du kan have dine støvler fra 2-7 dage efter bestilling...man kan se priser i danske kr!
jeg køber altid der fra, også hatte!
apr 2006
Følger: 63 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 3.482
apr 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 203
Der er dog et ret stort udvalg i støvler hos de forskellige westernforhandlere. Jeg har købt mine hos Jeko.as han har ikke så mange på hjemmesiden, men et fint udvalg i butikken og mulighed for at tage en del mere hjem.
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 135
Har ikke købt støvler i DK i årevis. Kan ikke betale sig for mig, da jeg rejser en gang i mellem hjem til familien og god støvler holder længere.
Det kan ikke betale sig at købe støvler på post order fra USA med mindre du har råd til at smide pengene væk. Det er ekstremt svært at finde den rigtige størrelse og de passer forskelligt afhængig på model og mærke og det godt kan ændre sig! Har i forvejen 1 par ariat der passer ekstremt godt. Da jeg var i USA, prøvet jeg nogle Ariat i samme str og bredden og kunne slet ikke gå i dem! Og min str var forskelligt om de var Double H, Ariat, og Justin. Støvler SKAL prøves.
Du skal ikke regne med at du kan få pengene hjem igen ved videre salg, fordi ingen vil tror på din udgifter til told og moms! Og retur udgifter for forsendelse er endnu mere end det kostet at få dem hjem.
Vil også lige notere at både told og moms betales af det samlet udgift... varens pris PLUS forsendelse! Så det er virkeligt mange penge med det dyr forsendelse... kan nemt være $70 selv med en mindre pakke. Der er ingen B post i USA og alt internationalt skal sendes som høj prioritets post. Ingen økonomi post for dem mere.
apr 2009
Følger: 57 Følgere: 58 Heste: 3 Emner: 17 Svar: 242
apr 2011
apr 2011
jun 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Heste: 2 Svar: 19
dec 2009
Følger: 22 Følgere: 19 Heste: 1 Emner: 61 Svar: 278
Jeg vil da lige tjekke de sider i har forslået her fra eu det lyder til at være en del billiger.
Nu vi er igang er der så nogen der også kender nogenbutikker med westernudstyr, bare over hele landet? Det kunne jo være man kom i nærheden af en en dag og havde tid til et lille kig. Jeg ved bare ikke rigtig hvor der ligger nogen.
apr 2006
Følger: 63 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 3.482
jul 2008
Følger: 46 Følgere: 46 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 8
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 135
Westen støvler. Hvor? :P
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside