{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

hvad er jeres gæt? {{forumTopicSubject}}

Heej folkens

jeg er lige kommet hjem efter en uge i brobyg hvor jeg har boet hos min mors kæreste, min mor kom også hver eftermiddag og sov til morgen efter, hun har brokket sig over at katten der hjemme har ødelagt mere end en plante, og gravet jord rundt i hele stuen og badeværelset. hun fortalte også at alt bare flød med skrammel over alt!
i lejligheden er der
- mit værelse
- min mors værelse
- stuen
-badværelse
- køkken
-gang
- lille toilet hvor fryseren står
hun havde taget katten med hjem til kæresten og mig onsdag så den var sammen med os fra dagen af og lige siden...

men her da vi kommer hjem er der sket noget uhyggeligt!
da jeg tager i døren for at se om jeg nu kunne komme ind selvom jeg vidste døren var låst... men jeg åbnede sku døren! ! i ren og skær chok lukker jeg døren i igen, men da jeg så tager i den en gang til, da jeg havde taget mig sammen, var den låst igen!?
når men min mor kommer så med nøglen og låser op, vi gård selvf. rundt og tjekker om noget er væk eller et eller andet, men intet er væk... til gengel er stuen helt ren og der er støvsuget, duen til spisebordet havde katten rykket ned på gulvet, den lægger pænt lagt sammen på en stol som er skubbet ind...
badeværelset havde jeg før jeg tog af sted fejet en bunke skidt sammen som jeg bare lod lægge i et hjørne, den var væk! og alt er ryddet op på badeværelset, selv det toiletpapir katten havde rykket ned var fjernet!
inde i mit mors værelse, var der rykket alle de ekstra dyner ud og ned på gulvet, normalt har, den eller det der er her, ryddet op på hendes værelse men ikke denne gang...
det sidste der finder vi vores sæk kartofler ude ved trappen, altså ude for lejligheden!

mig og min mor sætter os ned og begynder at snakke lidt om det, og hun fortæller så at hendes kæreste har sagt at når han sover der, er det som om et eller andet står og puster på ham når de sover...
vi snakker om meget meget mere men skulle jeg nævne alt ville det blive for langt smiley

jeg har nu to spørgsmål til jer,

1) tror du at det kan være en ånd eller et eller andet "overnaturligt"?
2) hvem kan man ringe til, som kan komme ud og "fjerne" det der end måtte være...?

hvis i vil vide mere må i jo skrive, men dette køre langt tilbage, og vi har oplevet MANGE ting!

håber at høre fra jer smiley

MVH Nichole og hendes mor

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad er jeres gæt?
  • #1   16. nov 2012 jeg har ikke vildt meget erfaringer med clairvoryanter,
    hvis nogen af jer kender nogen i ringkøbing område må i meget gerne sige til,

har fundet en Ulla Jensen, nogen der kender hende? smiley

• #2   16. nov 2012 Du må med glæde sende den ånd over til mig! Jeg har en masse den kan rydde op i smiley

• #3   16. nov 2012 julie: den rydder kun op når den vil og vi ikke er hjemme smiley

• #4   16. nov 2012 Nå, så bare behold den smiley

• #5   17. nov 2012 Det lyder som en der bare gerne vil hjælpe jer.. Måske et familiemedlem?
    Synes også det lyder som en sød én.

Man skal huske på at vi alle har en eller flere der passer på os og holder øje med at alt er okay. smiley

• #6   17. nov 2012 Altså jeg har en hest i min "bagage" hun følger mig, og pruster mig i nakken, hun bliver utilpas hvis der er rodet på mit værelse.. Så holder hun mig vågen om natten, så jeg ryder altid op på mit værelse.. Men som de andre siger få fat i en clairvoryant, men kunne godt lyde som et familie medlem smiley

• #7   18. nov 2012 Jeg kan helt klart anbefale en veninde som har været i min kærestes og mit hus og fjerne en ond ånd. Han vækkede mig midt om natten, hvor jeg følte han slog mig i baghovedet. Vågnede flere gange op med blå mærker over det hele. Samt han kunne finde på at slå mig i ryggen når jeg gik rundt i huset. Hende der var her for at rense ud tog en kollega med fordi det var så slemt. Hverken ham eller hende der havde taget ham med, forstod at jeg havde turde sove der om natten fordi det var så heftigt!
    Men jeg kan da skrive en privat besked med hendes nr? Så kan hun jo lige "føle" om der er noget i jeres hus? Men hvis det "bare" er en som går og rydder lidt op er det vel fint?;)

• #8   19. nov 2012 Pernille: du må meget gerne sende hendes nr smiley

den ryder ikke bare op, der er sket mange ting gennem årene så min mor er slet ikke glad for den er der, og den puster min mors kæreste i nakken når han sover der, det er så slemt han sover med sin trøje på nu, og hver gang der er en trappe i huset er der "noget" der overvåger mig, det har været så slemt jeg ikke ville gå forbi en trappe uden min mor er der. det er som om den kun kan lide min mor, for min søster er heller ikke blevet budt velkommen af det der nu er der, så nu vil vi godt have sat en stopper for det smiley

• #9   20. nov 2012 det kan jeg godt forstå. Har du facebook? Så kan du skrive til hende der. Har ikke nummeret til hendes arbejdstelefon, kun til hendes privat telefon smiley

Kommentér på:
hvad er jeres gæt?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce