{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.387 visninger | Oprettet:

Ifolede hoppe der "Blinker"??? {{forumTopicSubject}}

min dejlige hoppe er ifolet og venter en dejlig lille bølle men jeg har set hende "blinke" lidt og jeg er ikke sikker på om det er fordi hun var lidt hingstegal eller noget andet jeg har ikke set hende "strinte" kun "blinke" jeg har bestilt dyrlæge men der går lidt tid før hun kan komme

hvad tænker i ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ifolede hoppe der "Blinker"???
  • #1   28. okt 2012 min hoppe var en smule hingstegal i den tid hun havde føl i maven. Faktisk har begge mine hopper været det.

• #2   28. okt 2012 har du lukket hende ind til en ny flok eller flyttet hende fornylig?? jeg har set flere gange ved mine hopper her i sommer når de har været væk fra min hingst i noget tid at så pisser de ligesom de er i brunst men uden at tag imod ham men de er stadig ifol.. så så længe at hun ikke tager imod en hingst/vallak så er hun stadig i fol, men ja hvis du er meget i tvivl så få en dyrlæge til at håndprøve hende:-)

• #3   28. okt 2012 Det er heeeelt normalt. Rigtig mange hopper går det et par gange efter de tisser smiley
    Men få det da tjekket op for en sikkerheds skyld, ville være ærgeligt andet smiley men tror du kan være ret sikker på det er helt normalt. Vores hopper blive ofte gak i låget når de andre hopper er i brunst f.eks så hopper de op og ned af hinanden, blinker, er hingstegale og leger hingste selv hehe smiley

• #4   28. okt 2012 min viser alle tegn på at være hingstegal og lægger op til hingsten osv mn når han så forsøger at hoppe på slår hun fra.det gjorde hun da hun gik med stardust og igen nu med den hun bære på.

• #5   29. okt 2012 Mine gør det når de har været adskilt og kommer ind i stalden om aftenen.. Det er normalt for nogle hopper;)

Kommentér på:
Ifolede hoppe der "Blinker"???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce