{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  citater til en tatoo?
  • #1   23. okt 2012 Find for guds skyld selv på et, eller find et du selv godt kan lide. Random forslag på nettet fra fremmede bliver hurtigt upersonligt, og jeg tror, at chancen for at fortryde så er større.
    Tænk over hvilke ting du vil have symboliseret på din krop resten af dit liv. Hvad betyder noget for dig i dit liv? Hvad tænker du over? osv. Dine ønsker skal nok hjælpe dig med at komme frem til det helt rigtige.

Når det så er sagt, så har jeg intet produktivt at komme med, jeg kender ingen franske citater smiley

• #2   23. okt 2012 Synes det er noget personligt som du skal gøre op med dig selv. Få lavet en tattoo som betyder noget for DIG, og ikke noget som andre har fundet på for dig. smiley

• #3   23. okt 2012 Du kan bruge google's søgemaskine til at finde ordsprog, citater, budskaber mm. Og skal det være fransk kan du oversætte den eller få hjælp til det.

Men som de andre, find noget personligt - gør en tatto 100 gange bedre!

• #4   23. okt 2012 at digte er ikke min stærke side;) så søger nogle citater. har prøvet på google, men syntes ikke rigtig jeg fandt noget.

• #5   23. okt 2012 Prøv at kigge på forskellige sider med tatoveringer ellers, der er tit nogle gode nogen smiley

• #6   23. okt 2012 Nogle ideer hvad temaet skal være? Frihed, kærlighed, venskab ovs? smiley

• #7   23. okt 2012 Kan slet ikke forstå at du vil have en tatoo når du ikke ved hvad du vil have. Chancen for at du bare kaster dig over et eller andet tilfældigt motiv/citat er ret stor, og dermed også chancen for at du fortryder senere.

Husk det skal sidde der resten af livet, så er det vigtigt at det er noget DU selv brænder for, ikke alle vi andre:-)

• #8   24. okt 2012 dorthe k
    det da ikke svært at forstå at jeg gerne vil have en tatovering?har skam flere ideer til tatoos, men jeg skal jo starte et sted! det lyder på dig som om jeg er total skyldig fordi jeg ikke liiige kan ryste et personligt citat ud af ærmet!!!!
    Jeg har jo ikke fået den lavet endnu, jeg samler inspiration!!! sorry hvis jeg lyder lidt pissed, men må sku indrømme jeg bliver lidt pissed over "nogle" af jeres kommentarer.

• #9   24. okt 2012 B.E.R.G¨

Har nok en ide om det skal være noget i den filosofiske retning måske:) men ved det ikke helt:) har brug for forslag og ekempler så jeg kan finde inspiration:)

• #10   24. okt 2012 Dagens erkendelse kan være en datter af gårsdagens fejltagelse.
    At tage imod fornuft kan ingen, der ikke allerede besidder nogen.
    Et smukt kompliment er en troværdig overdrivelse.
    En løgn lever ikke længe nok til at blive gammel.
    Sørg for at ingen hader dig med god grund.
    Alt ændrer sig, intet forbliver uden ændring.
    Intet er umuligt, der er veje der fører til alt. Det er ofte bare for at undskylde os at vi siger at tingene er umulige.
    Skønhed er magt - et smil er dets våben.
    Det sind der forstår sig selv tilhører sindet hos et frit menneske.
    Fortiden kan ikke ændres, fremtiden er stadig i din magt.
    Fortiden kan ikke ændres, fremtiden er stadig i din magt.
    De eneste som aldrig begår fejl er de, som aldrig gør noget.

ovs. ovs. ovs. ovs. :o)

• #11   24. okt 2012 Nej, jeg kan sagtens forstå du gerne vi have en tatovering. Det jeg mener er, at det skal være noget du selv brænder for, ikke det vi andre brænder for...

Skulle jeg komme med et forslag ville det være kattepoter eller citater med katte, andre noget på latin og nogle igen blomstermotiver...

Havde jeg fået an tatovering da jeg var 20, havde det været et portræt af min første hund, placeret på overarmen. Motivet ville jeg stadig have været glad for, men placeringen ville have været dømt totalt ude for mig i dag....

Kort sagt, vær helt sikker på det du gør:-)

• #12   25. okt 2012 Er så træt at alle folk altid skal belære folk om tatoveringer!

Få lavet det du har lyst til .. et citat er en fed ide!
    Min første tus var på håndledet, og der står DHB (Danmarks Hurtigste Bil)
    og er du gaaaal jeg har fået meget forskelligt respons ..

Vær stolt af det du vælger, også selvom det kan blive en fejl !
    Min tus er "dum" i manges øjne, men jeg elsker den! smiley
    Det er vigtigst!

Har et par "citater" jeg finder interessant som

"If you don't enjoy the journey, then fuck the destination"

"Never change your originality for the sake of others. Because no one can play your role better than you. So be yourself. You are the best!"

Kommentér på:
citater til en tatoo?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce