1.027 visninger
|
Oprettet:
Tatovør - pro. vs. unpro? {{forumTopicSubject}}
Jeg fik lavet min første tatto ved en unpro tatovør, og resultatet blev tilfredsstillende. Motivet var tilmed nemt og simpelt. Men står i dillema, om jeg skal spare op til at få lavet min næste ved en pro da motivet er det større?
Hvor fik i lavet jeres totovering?
Hvad kunne tale for at få den lavet ved en unpro?
Hænger pris og kviltet sammen?
Er det forkert at støtte amatørerne - køkkentatovørrene som ikke har studie (sammenlignet med en kok uden køkken) ?
Hvad er jeres holdning og tanker?
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 27 Heste: 8 Emner: 51 Svar: 442
Prisen afhænger jo også af hvor i landet man er, har kun givet 2000 for min drage, syns jeg jo er vildt billigt i forhold til hvad jeg har givet for de andre..
Min mor har fået lavet hos en uprof, den er enkel, men ikke ret pæn desværre...
Min kæreste har også fået lavet hos en bekendt som ik var udd, den er heller ikke ret pæn og ellers også enkel... Ville aldrig vælge en amatør, men kender du en der er rigtig dygtig, er det jo op til dig...
Du er jo bare ikke forsikret hos en amatør...
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 66 Heste: 19 Emner: 13 Svar: 2.452
jul 2012
Følger: 38 Følgere: 37 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 184
jun 2007
Følger: 62 Følgere: 38 Heste: 4 Emner: 29 Svar: 363
Min tanker er, at jeg er bange for at betale for meget for en tatovering ved en pro da jeg virkelig syntes det er dyrt. Men på den anden side er man jo sikker på deres arbejde som i siger.
Har i nogle tatovør i ville kunne anbefale?
jul 2012
jun 2007
Jeg har også spørgsmål til om en tatovering kan blive for original? Om det kan blive for meget at gentage motiver flere steder på kroppen? Vil det være upassende at placere en cirkel på anklen?
(undskylder alle mine spørgsmål, men vil gerne have noget til overvejelse)
jul 2012
At skulle vælge den rette tattovør kan være svært, for ligesom med smedene så er der altid nogen der har noget dårligt at sige. Men jeg har hørt at Dickmann i Herning skulle have et godt ry.
mar 2006
Følger: 74 Følgere: 72 Heste: 4 Emner: 236 Svar: 1.346
- og lad nu vær med at gå til en amatør køkkentattovør ! Det er simpelthen det dummeste !
Mine svigerforældre er proff tattovøre og har alt alt alt for tit set ulykkelige mennesker der har gået til en køkkentattovør som har lavet Noget lort ! Men desværre er der ikke vildt mange proff tattovørere der vil rette på andres lort også derefter ligge navn til det ..
Og fordi at ens kammerat kender en der har et tussegrej, så gør det ham ikke til tattovør.. Lad vær og tag til en prof..
Det er nemlig ikke "bare" at lave en tattovering.. Det er vigtigt med rigtige hastighed, hvor dybt nålene skal køre, og den rette nål til det du skal have lavet, hygiejne, også skal man bare være dygtig for at kunne lave noget flot ! Ellers får man arvæv osv
jun 2007
Louise O, tak for dit indlæg. Du sagde mange ting jeg ikke lige havde overvejet og hælder mere til at gå til professionel når man tager disse ting til betragtning. Men hvad mener du med at professionelle ikke retter amatørens arbejde, ses dette hyppigt eller er det kun dig der har observeret dette?
mar 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 23 Svar: 423
Nej, saa hellere spare op og gaa til en etableret, prof tatovoer.
Det Louise siger er, at nogle prof tatovoerer ikke vil rette op paa en grim tatovering, da den derved 'faar deres navn paa' - en daarligt tatovering kan maaske ikke rettes 100% op og saa ligner det daarligt handvaerk fra proffens side.
mar 2006
Følger: 74 Følgere: 72 Heste: 4 Emner: 236 Svar: 1.346
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.684
Han var meget tilfreds, lige indtil min faster gifter sig med en pro, og han siger at der er ekstremt mange fejl i. Dem havde min storebror ikke lige tænkt over, men vores nye onkel ville så rette den gratis.
Jeg kunne aldrig drømme om at få lavet ved en unpro. men nu har jeg så også min onkel som giver ret stor rabat
jun 2007
Men når det er sagt, vil ærligt erkende at jeg nu forstår risiko, kensekvenser og mm i forhold til sit valg af tatovør.
jun 2007
Jeg syntes det er lidt at tage en chance og vinde en bamse ved at tage en unpro. Jeg vandt så heldigvis en bamse.
Hvad gør det at få den lavet ved en unpro, der har styr på sterile ting. Personen gør et så godt et arbejde at jeg som får tatoveringen ikke kan se fejlene. Det handler meget om at kende sin unpro tatovør og satse ud fra han/ hendes tidligere værker.
Hvad fik du tatoveret af din unpro og hvor Line P?
jul 2012
jun 2007
dec 2011
Følger: 187 Følgere: 255 Heste: 7 Emner: 763 Svar: 2.235
Jeg ville dog aldrig få lavet mine tattoos ved en uprof. tatovør. Og jeg vil se vedkommendes arbejde inden jeg får lavet, uanset om det er prof.
mar 2007
mar 2007
Dog kan hjemmeundervisning ikke skade dit helbred, som en hjemmelavet tatovering kan.
jun 2007
mar 2007
jun 2007
mar 2007
Tatovør - pro. vs. unpro?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside