{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Så er der snart gået 1 år med Diablo. {{forumTopicSubject}}

En lang historie kort, købte jeg min gamle hest tilbage for ca 1 år siden. Han havde været ved ny ejer i ca 3½ år. Han havde været i dårlig foderstand i en længere periode, så sagde til hende der havde ham at jeg virkelig syntes hun skulle sælge eller låne ham til mig i en periode. Det blev s¨jeg købte ham.

Her er så billeder af ham fra i dag og et til sammenligning fra 1 år siden

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er der snart gået 1 år med Diablo.
  • #1   16. okt 2012 Kan ikke linke til billederne. de sidste billeder i albummet Diablo hjemme igen er fra i dag.

• #3   16. okt 2012 Han ser rigtig fin ud. Det var vist godt, han kom tilbage til dig. smiley

• #4   17. okt 2012 Synes du skal huske at skrive at gamle ejer havde lånt ham ud kort tid inden du købte ham tilbage og personen var uden skyld...

• #5   18. okt 2012 Ja, ved godt han har været lånt ud. Men det har været slemt i stort set al den tid hun havde ham. Han stod kort tid hvor jeg havde min hest der så han også rigtig træls ud. Dem der havde stalden var tæt på at melde hende til dyreværnet for misrøgt.

Har ikke nævnt nogen navne, så har ikke hængt nogen ud.

• #6   18. okt 2012 Det år hvor hun stod i den stald jeg står i, var han fin nok.. Personen har altid været god og glad for ham.. Synes bare tingene bliver gjort værre end de var.

• #7   18. okt 2012 Det er også fint nok du gør opmærksom på det. Men jeg har fuldt dem siden salget og det gik desværre kun den gale vej. Ved selvfølgelig ikke hvornår du har stået i stald med hende. men i vinteren 2010 var han absolut ikke pæn.

• #8   13. dec 2012 Sabrina :

Undskyld men nu bliver jeg godt nok nød til lige at sige en ting eller to!

Faldt over dit indlæg og da jeg kender Diablo og hans tidliger ejer blev jeg meget stødt over den måde du beskriver det hele på !
    Og ja lige inden du fik ham var han ikke pæn, men havde også været syg inden da ! I sommers var han utrolig smuk og i flot huld. Gamle ejer stod i den stald jeg lejede. Kender godt følelsen af hvor svært det er at se sin gamle hest for tynd og er enig med dig i at han ikke var pæn, men misrøgt !? Der er du godt nok for langt ude. Gamle ejer elskede den hest og gør det stadig men du har åbenbart ikke sat dig ordenlig ind i hvordan hesten har haft det inden du fik ham !
    Synes det er utrolig dårlig stil at hænge folk ud på den måde, og jaja fint nok du nævner ikke hans navn men mange kender både hesten og gamle ejer så det er simpelthen noget svineri fra din side !!!!
    Også lige en ting mere !!
    Den måde du tog røven på gamle ejer og snød hende godt og grundigt da du skulle købe ham tilbage ! Sendte dine bekendte ud som gav sig ud for at være købere og de laver en kontrakt hvor efter kort tid står hesten i dit navn??
    Det er simpelhen ikke i orden. Også den måde gamle ejer er blevet svinet til på nettet af dig ?! Altså undskyld mig men hvem fanden har givet dig ret til at sige om en hest er passet ordenligt eller ej ?!
    Den måde du behandlede gamle ejer på og tydeligvis stadig behandler hende på er godt nok for langt ude ! Stadig at hænge dig i at hesten var for tynd pga sygdom og fordi gamle ejer faktisk ikke havde lyst til at sælge ham tilbage til dig hvorefter du virkelig tager røven på hende.
    Synes det er total til grin at hænge folk ud som mishandlere på den måde !!!

Ja undskyld mit sure opstød men synes sgu ikke det er i orden at du bliver ved som om ejer ikke har været nok igennem med at midste sit kæreste eje og derefter finde ud af at folk har taget røven på hende ! Og måske der var en grund til at hun ikke ville sende ham tilbage til dig ?!

Kommentér på:
Så er der snart gået 1 år med Diablo.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce