{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterladt hus - photoshoot ideas?
  • #1   14. okt 2012 Jeg har netop lavet et shoot i et gammelt lille og forladt arkitektegnet hus (fra 60erne må det være, så det var ret nyere arkitektur), som ligger lige ved siden af en gammel forladt lagerbygning (som jeg til gengæld har brugt et par gange). Begge bygninger skal desværre rives ned, så her i starten af måneden lavede jeg et shoot hvor jeg udnyttede begge ting, specielt huset, og jeg tør nok sige at det var SUPER fedt at kunne få lov at bruge sådan en location! smiley
    - Dette billede er en lille teaser jeg har lagt ud fra det (man kan dog ikke se så meget af location der): (link fjernet) )

Nåh, men det tema som vi brugte, var et 50-60er inspireret tema, hovedsagligt inspireret af sangeren Lana Del Rey, bl.a. den campagne hun har lavet for H&M og hendes sange: 'Children of the bad revolution', 'National anthem', og 'Summertime sadness'. Så altså noget hvor modellen er klædt rigtig ladylike på, som en ægte overclass 50er-lady og står i omgivelser der står i total kontrast til hendes ordenlige og feminine fremtoning: et smadret og ødelagt hus.

Det er én af de temaer man i hvert fald kan bruge, men der er selvfølgelig også mange andre, og så kommer det jo også an på hvordan der ser ud inde i huset. smiley

Kommentér på:
Efterladt hus - photoshoot ideas?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce