{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Håber i alle har det godt :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg er heldigvis så langt, at jeg ikke føler en depression mere, men får jo følelsen af at være presset ind i mellem, den funktion virker fint i kroppen eller man er blevet meget mere opmærksom.

Men vil da sende en hilsen til jer alle og håber i har det godt smiley

Man er altid velkommen til at skrive, jeg tjekker min mail dagligt, jeg er bare ikke på hestegalleriet før der er mail derfra, da meget går op i så meget andet.

Håber i vil bruge hinanden, når der er behov for det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Håber i alle har det godt :-)
  • #1   10. okt 2012 hvor er det dejligt at høre at du er fri af dpressionens klør, tillykke med det. og endnu mere fedt at du kan mærke det på din krop når du bør slape af og passe på.
    det kan være nogle dyre lærepenge, men givende i den sidste ende.

Her er der heller ingen deression, til gengæld er der stress på, ikke endnu som diagnosen stress, jeg har bare sat mig selv i et meget stramt program, og sådan vil det være i hvert fald det næste halve år.

jeg har sat mig for at læse ved siden af mit fuldtidsarbejde, efter 10 timer på job, tager jeg direkte i skole, og har fuld undervisning, der hedder 37 timer om ugen+ lektie læsning. Det er hårdt nu, men blive forhåbentligt godt når jeg er færdig, og så vil tiden vise om jeg læser videres i 3,5 år med det samme, eller om jeg lige skal have et år hvor jeg kun passer mit arbejde.

så her er tiden knap, jeg er presset, men det går godt

• #2   11. okt 2012 Det da godt nok et hårdt program, håber du gennem står med glamour og frisk, så du opnår det du gerne vil.

Ja, mit har været en ordentlig lærestreg, først stress og så blodprop deraf og lammelse af venstre side, så tog da det hele, men er nået langt tilbage og med et humør i god behold og en stærk vilje smiley

Kommentér på:
Håber i alle har det godt :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce