678 visninger
|
Oprettet:
Øvelser/tricks {{forumTopicSubject}}
Hej alle:-)
Jeg vil gerne begynde, at lave lidt flere øvelser fra jorden og lærer min helpart lidt flere tricks, men jeg ved ikke rigtig hvad?
Så jeg vil spørge om i havde nogle gode idéer og hvis har hvordan man laver dem?
Knus fra mig:-)
okt 2010
Følger: 99 Følgere: 107 Heste: 3 Emner: 63 Svar: 944
okt 2011
Følger: 30 Følgere: 28 Heste: 2 Emner: 35 Svar: 194
apr 2008
Følger: 57 Følgere: 52 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 274
Læg en palle på jorden (nok med et brat eller noget over, så hesten ikke knækker træet og måske bliver bange eller kommer til skade)..
Så få din hest (part) til at snuse til den / gå op på den (altså kun med forbenene).. Det er forskelligt fra hest til hest hvor hurtig / modige de er til at gå op på pallen
Jeg har f.eks. 4 heste, og 2 af dem hoppede bare op på den første gang, mens de 2 andre var mere forsigtige
Når du så får din hest op på den, så gør det nogle gange og husk self. at give godbider og rose en masse Så kan du måske gå videre og lægge en palle mere på, hvis du har lyst
En af mine kan gå op på 5 paller, men tør så heller ikke rigtig at tage flere på
- Du kan også prøve at finde / tage en træstub, som self. ikke vipper, og så prøve at få din hest op på den
Men jeg vil nu råde dig til at prøve det med pallerne først, da de er bredere / større, og hvor træstubben er smallere, og sværere at komme op på
Du kan bare skrive hvis du har spørgsmål
dec 2011
Følger: 55 Følgere: 57 Heste: 3 Emner: 15 Svar: 204
okt 2011
okt 2011
okt 2011
Glæder mig til at komme hjem igen, og hvis jeg er heldig kan jeg komme ud at ride lørdag
Øvelser/tricks
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside