{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.214 visninger | Oprettet:

Blære sig på banen? {{forumTopicSubject}}

Ja nu skal i bare høre... Det er nok den underligste vane jeg NOGENSINDE har set en hest gøre, mens den bliver redet.
Min hest ''Pedro'' har nok fået den mærkeligste vane når jeg rider. Jeg er dressur rytter, og rider også dressur. Pedro har ikke redet dressur eller koncentreret ridning før han kom hjem til mig.
Han er rigtig fin til dressur og lystre rigtig meget på mine ben og er dejlig blød i munden, så det er ikke fordi jeg bruger tøjler næsten smiley Dog er der lige et lille problem når vi rider.

Jeg ved ikke hvorfor han gør det? Men når jeg så skridter rundt, og har fanget ham rigtig godt begynder han at sætte i trav, han traver meget hurtigt men sætter ikke i galop. Så søger han dybt ned (uden at jeg har bedt ham om det) også løfter han halen højt, samtidig med han vrinsker? Det er noget der sker tit, og jeg ved ikke hvorfor han blære sig på banen når jeg rider? Hvis jeg så vil sætte ham i galop begynder han at bukke, men når jeg sætter ham i trav, traver han hurtigere og hurtigere og sætter til sidst selv i galop. Nogen gange kan jeg ikke stoppe ham, så han løber bare videre. Og igen gør han det med blær på, han søger dybt ned og løfter halen + vrinsker?

Jeg aner ikke hvor han har fået den blære vane fra? Men det sker tit når vi rider... Hvad kunne årsagen være til at han gør det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blære sig på banen?
Kommentér på:
Blære sig på banen?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce