Gruppe film ;-) Gruppe film ;-)
Jeg tænkte på at lave en "gruppe film" om os herinde fra, med vores heste. Mest pgr. af jeg skal være alene hjemme hele dagen og har intet af lave. Så hvis du har lyst til at være med i videoen skal du skrive og sende mig videoerne
der kan være alt med. lidt eksamples ;--P
*millatary
*bidløs ridning
*jordtræning
*spring
*dressur
*hest der kommer løbene dig i møde på folden
*fri hest på banen eller i naturen
*ridning uden udstyr eller i cordeo
*ridning i rebgrime m/u sadel
*stævner
*og flere ting hvis muligt
Jeg siger til når jeg har nok videoer jeg skal ikke havde så mange af de samme da den bliver for indviklet for folk at se den, hvis der er 5 videoer med stævner og 2 af de andre ;-P eller sådan noget!
Jeg kan skrive dig og hestens navn på i videoen hvis det vil haves sådan andre ved hvem der er hvem ;-P
jeg ligger videoen på HG og youtube.
Den kan hentes på youtube hvis man kan og har lyst . Dog kun af dem der er med i den!
i beskrivelsen vil der være link til jeres profil herinde så folk kan gå ind og se jer og jeres heste
det du skal gøre når du vil være med er bare at skrive
" med" også skriver du hvilket emne du har ! også skriver jeg en PB med min mail adresse så du kan sende min klippene jeg overvejer at sætte jeres y-billede ind i slutningen af filmen hvis det haves
Glæder mig til at se hvem der er friske!
-Sofie
OBS: videoerne skal være klare og ikke helt utydelige, der skal helst ikke rystes for meget da det er forvirene og øderlægger det.
jul 2010
Følger: 62 Følgere: 51 Heste: 7 Emner: 139 Svar: 980
apr 2010
Følger: 368 Følgere: 274 Heste: 10 Emner: 139 Svar: 980
Gruppe film ;-)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside