{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Lidt nye billeder :-) {{forumTopicSubject}}

Min veninde og jeg tog lidt billeder en sen aften. Der er self også billeder af hende, men ville ikke lægge dem ud uden tilladelse. Vil gerne have en masse konstruktiv kritik, til redigeringen, poseringerne og selve idéen smiley

Der er desværre ikke så mange lige pt da jeg ikke har haft tid til at ordne dem alle, men der kommer højest sandsynligt flere inden længe smiley

http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/382523-we_like_action?status=1


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt nye billeder :-)
  • #1   20. aug 2012 fine billeder.:-D

  • #2   20. aug 2012 Suuuper fed idé! Fede kompositioner og fed lokation. Redigeringen er også fin. S/h-konverteringen passer godt til billederne. Synes dog at billederne er blevet ret mørke. Personlige kunne jeg godt tænke mig at de var lidt lysere, da modellen nærmest går lidt i ét med skyggerne (med mindre det selvfølgelig er meningen). Men ellers synes jeg at der ser rigtig fint ud smiley

    Én ting jeg vil sætte fingerne på, er dit udtryk; jeg synes at det virker ret blødt og slet ikke passende til temaet. Ville meget hellere have set et mere barskt udtryk med dræberøjne og evt. noget hvor du skuler, så du kommer til at fremstå mere mystisk og "mafia-agtig". På den måde får du solgt idéen meget bedre.

    Men det er altså et fedt shoot, og glæder mig til at se dem af din veninde, hvis vi får det at se smiley


  • #3   20. aug 2012 Ps
    (link fjernet) Dette billede er altså SUPER fedt! Elsker din vilde og specielle posering smiley


  • #4   20. aug 2012 Mange tak smiley Jeg vil forsøge at lysni dem lidt op, tror du har ret i det med at de er lidt for mørke... Jeg er helt klar over mit udtryk, men har simpelthen SÅ svært ved at finde det barske udtryk frem -.- MEN jeg øver mig og vil mene det er blevet langt bedre end det har været smiley Øvelse gør mester, det kommer en dag...

  • #5   20. aug 2012 Ja, og du skal selvfølgelig have lov til at øve dig smiley Du kan evt. prøve at sætte noget god musik på, som kan hjælpe dig i stemning.

Kommentér på:
Lidt nye billeder :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce