Min plage bliver somme tider sæt på som en bølle. Fair? {{forumTopicSubject}}
Jeg arbejder dagligt med min plage, de plager der er på stutteriet bliver ikke arbejdet ret meget med. I går sagde ejeren at min hest opfører sig som en tosse på folden når de kører med traktorer ved siden af for at høste. (Deres plager gik på en fold i vinterhalvåret hvor der tit kørte traktorer forbi jævnligt mens min hest nærmest ikke har set en traktor køre) Og han skaber problemer fordi han gailer de andre op til at opføre sig på samme måde. Han løb rundt og var ikke til at komme i kontakt med. Hun ville gerne have at jeg kom og så hvordan han opførte sig. Jeg spurgte hende så om hun ikke troede at min tilstædeværelse ville gøre ham rolig sådan at han ikke opførte sig sådan når jeg kom. Nej sagde hun. Det tror jeg bestemt ikke endrer noget. Hun ringte mig da de var begyndt at køre på marken og jeg kørte der op. Min hest stod og spiste græs et stykke væk fra hegnet der går op ved marken de høster på. Jeg havde taget nogle æblestykker og rugbrød med da jeg så situationen som en god mulighed for at træne. Jeg fik han til at følge mig næsten ned til hegnet men så måtte godbidderne frem da han begyndte at blive urolig. Efter et par stykker stod min hest klods op af hegnet, spiste godbidder og kikket på traktorene der kørte forbi. Da godbidderne var væk sadde jeg mig ned udenfor folden i nærheden af traktorene og min hest stod ved hegnet stille og rolig og græsset. Jeg så ingen hest der tonset rundt og opførte sig tosset. Og det er ikke første gang de mener han er årsagen til problemer...
sep 2007
Følger: 182 Følgere: 204 Heste: 7 Emner: 68 Svar: 6.086
Tror bare du skal hoppe op og falde ned på stedets ejeres kommentarere, de ved øjensynligt ikke bedre åbenbart....
jun 2008
Følger: 21 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 33 Svar: 108
sep 2010
Følger: 42 Følgere: 50 Heste: 5 Annoncer: 17 Emner: 1 Svar: 201
apr 2010
Følger: 54 Følgere: 54 Heste: 15 Emner: 6 Svar: 690
Panden op, godt gået :o)
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
sep 2010
Følger: 42 Følgere: 50 Heste: 5 Annoncer: 17 Emner: 1 Svar: 201
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
apr 2007
Følger: 39 Følgere: 32 Heste: 11 Emner: 92 Svar: 586
Min plage bliver somme tider sæt på som en bølle. Fair?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside