{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

Hvem kan man så stole på? {{forumTopicSubject}}

Har I nogensinde haft den følelse, at I ikke rigtig ved om man kan stole på nogen? Sådan at det knuger en i maven, sådan rigtig meget.
Som mine 117 andre emner er den her falske veninde X indblandet, dog ikke så meget. Det handler faktisk om den person jeg har stolet allermest på, sådan virkelig 120% - hende kalder vi Y.
Landet ligger sådan, at X og jeg flyttede ud til min ridelærers stald sammen med nogle andre tøser fra rideskolen. Jeg snakkede så stadig med Y, rigtig godt endda som vi plejede. Jeg har snakket rigtig meget med Y omkring hvad X havde gjort imod mig osv - en masse ting der bare IKKE skulle videre. X flyttede så tilbage til rideskolen - en anden historie.
Nu er Y og jeg begyndt at miste kontakten lidt. Hun svarer ikke længere på mine beskeder. Y var bedsteveninder med en anden ude fra min ridelærers stald, hende er hun også begyndt at vende ryggen til.
X og Y har været sammen hele ugen sammen med nogle andre ude fra rideskolen. X har altid gået og snakket grimt om mig bag min ryg, og siden Y er begyndt at glide fra mig, er jeg MEGET bange for at de bare har gået og bitchet lidt på mig. Jeg er faktisk næsten sikker på det. For X svarer heller ikke på mine beskeder her i den her uge. Så jeg tænker om Y måske har fortalt alt det videre jeg har fortalt hende.
Jeg sidder simpelthen og græder ligenu, Y havde bare 100% min tillid, jeg fortalte ALT til hende. Og nu er hun bare kold overfor mig.
Hvorfor skal verden være så fuld af falske mennesker man ikke kan stole på..? :'''''(

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hvem kan man så stole på?

Annonce