{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.436 visninger | Oprettet:

Vanrøgt af heste {{forumTopicSubject}}

Denne artikel pissede mig virkelig af! Hestene burde være blevet fjernet med det samme, i stedet for at de giver ejeren en sølle advarsel uden at tjekke op på det senere hen..
Artikel: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-52270020:hestene-f%C3%A5r-ikke-vand--de-spiser-aff%C3%B8ring.html?fbs

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vanrøgt af heste
  • #2   31. jul 2012 Hvad sker der for det lille danmark.??

Stakkels heste..!!!

• #4   31. jul 2012 Føj!! Stakkels heste!!!

• #6   31. jul 2012 Det er vores "nabo". En af hestene, der er på et af billederne, er ude i dag.
    Men ja, det er sindsygt at de ikke bare fjerner de heste langt væk fra den mand. Han skal slet ikke have nogle dyr, for han magter tydeligvis ikke opgaven at passe dem ordentligt.

Kan ikke forstå han ikke må have sygt dårlig samvittighed! At man bare kan være så ligeglad, og se sine heste sådan..

• #7   31. jul 2012 Helt enig, Kristina!

• #8   31. jul 2012 kristina hvordan er det enelig at nermest skulle se det hver dag og at bo ved siden af hvis det var mig så ville jeg nok smugle en masse guleroder til dem når de stod ud på folden tæt på en vej eller tæt på mig og gid jeg kunne hente dem og gøre noget beder for dem

• #10   31. jul 2012 Det er ikke som sådan naboer.. Bor på landet og det er en gård et stykke henne, på den anden side af vejen. Jeg ser netop ikke på dem hver dag, da de jo går inde i værste, hvis du lige læser nyheden.

Jeg kan ikke gå ned ad privat grusvej, for så derefter at gå ind i en privat stald for at give 3 heste gulerødder! Det redder dem jo SLET ikke - der skal noget RIGTIGT foder til.

Så hvis du tror du kan redde et par heste med et par gulerødder, så tager du fejl.

• #12   31. jul 2012 Team'Bumle'Tumle&Loppen: Det er jo en del af grundet til at han blev meldt..

• #13   1. aug 2012 når jeg troede da at de var ude bare en gang i mellem men ikke så tit men okay men derfor ville jeg nok stadig give dem guleroder selvom der skal rigtig foder til men jeg syntes bvestemt ikke at den mand han skal have lov til at have dem kristina er det en gammel mand ved du det ?

• #14   1. aug 2012 er der kommet mer i sagen ? og har der været noget om det i tv ? jeg syntes det er vildt synd for de stakler de har da ikke gjort os noget

• #15   1. aug 2012 Det er ikke en gammel mand. Ingen anelse om hvor gammel han er.

Jeg mener også de skal fjernes, men jeg tror slet ikke det er nok. - tror en af dem er så langt ude at den skal aflives, tror ikke den står til at redde.

Der er ikke kommet noget nyt i sagen. Men folk er utrolig nysgerrige og holder oppe ved vejen og kigger derned. Idag var der 2 af de tynde heste ude. Dem som der er blevet taget billeder af. - og de ser virkelig slemme ud. Tror de har været ude et par timer, også var de taget ind igen, så nu er der ingen ude.

• #16   1. aug 2012 okay men nøj hvor er det synd for dem men hvorfor gør politit og dyreværnet ikke noget ved det og hvis alle ser næsten lige så sørvelig ud så syntes jeg ikke de skal leve mer i denne verden og op i himlen og have godt liv deroppe men hvorfor have heste hvis man ikke kan finde ud af at have dyr på en god måde

• #17   1. aug 2012 Politiet havde jo en dyrlæge med derude, og dyrlægen mente ikke at det var "slemt nok"

• #20   2. aug 2012 jeg tror også jeg har set det med et par hest og en helt masse hunde jeg syntes altso at der skulle være sådan noget i danmark også

Kommentér på:
Vanrøgt af heste

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce