En hoppes yver ind til folingen ;D En hoppes yver ind til folingen ;D
da jeg næsten er sikker på at min shetlænder Lotte er i fol, vil jeg lige høre hvor lang tid der går fra yverne begynder at vokse til at hun foler? ;D
og så vil jeg også lige høre hvornår i tror hun skal fole ;D da det er første gang jeg har en hoppe der skal fole ved jeg ingen ting om sådan noget ;D
her er en album med billeder af hendes yver ;D
http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hest/379116-lottes_yver_ind_til_folingen_d_?status=1
Håber der er nogen der kan hjælpe mig
sep 2006
Følger: 49 Følgere: 61 Heste: 3 Emner: 7 Svar: 377
Når der er "sukkervand" og vokspropper på patterne siger man som hovedregel at hoppen føler i løbet af et døgn, men som sagt kan de holde på det hvis de ikke lige føler tiden er inde
okt 2004
Følger: 97 Følgere: 110 Heste: 3 Emner: 163 Svar: 6.006
dec 2011
Følger: 46 Følgere: 41 Heste: 9 Emner: 90 Svar: 207
jeg har mærket føllet en par gange hvor der har været hårde spark, så håber da snart at der kommer noget ;D
dec 2007
Følger: 21 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 15 Svar: 81
sådan så min 1. gangs hoppe yver ud cirka 6-7 timer før hun folede - indtil da havde der næsten ingen ting været, andet end en ''hævelse'' på maven op til yveret.hun gik 17 dage over tid..
men som merete damgaard skriver er det meget individuelt fra hoppe til hoppe..
og ja, hvis du ved hvornår hun blev bedækket er det ''bare'' at regne sig frem.
udfra dine billeder ser det ikke, for mig, ud som om det er snart, men som sagt er det svært at sige, da det kan komme meget pludseligt.. især hos 1. gangs hopper (siger min dyrlæge)
ked af jeg ikke kunne give dig et mere præcist svar!
håber du finder ud af det! held og lykke med det hele i al fald!
mvh. liva
dec 2007
Følger: 21 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 15 Svar: 81
igen, alt held og lykke og pøj pøj med folingen!
dec 2011
dec 2011
En hoppes yver ind til folingen ;D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside