770 visninger
|
Oprettet:
Regndækken til IC? {{forumTopicSubject}}
Hvis du har/bruger regndækken/overgangsdækken til din IC hest hvilken model bruger du så?
Hvor stor er din hest ?
Jeg vil gerne have et regndækken i top kvalitet som jeg kan bruge til de dage hvor jeg ved det regner dagen lang og har brug for en tør hest til ridning/undervisning?
mar 2007
Følger: 260 Følgere: 230 Heste: 8 Emner: 248 Svar: 1.870
Vil klart anbefale masta eller BOT...!!
Min bruger et str 145 og er 152 høj...
Han går nemlig med regndækken hele vinteren..
feb 2010
Følger: 19 Følgere: 17 Heste: 4 Emner: 4 Svar: 84
okt 2005
Følger: 35 Følgere: 34 Heste: 3 Svar: 9
jan 2009
Følger: 62 Følgere: 60 Heste: 4 Emner: 1 Svar: 25
Min bruger 125... Men men men kan ikke lukke bucas og amigo på bringen da han er for bred
Jeg leder også efter et nyt regndækken, indtil nu er det de billige men knap vandtætte dækkener der ligger bedst men ville gerne finde et godt dækken til ham
okt 2005
Følger: 35 Følgere: 34 Heste: 3 Svar: 9
Har du prøvet Amigo XL dækken.. De er specielt lavet til brede heste, Og de er virkelig gode..
Hilsen Lisa
apr 2009
Følger: 17 Følgere: 17 Heste: 2 Svar: 12
jan 2009
Følger: 62 Følgere: 60 Heste: 4 Emner: 1 Svar: 25
Han kan max bruge str 130 og jeg har svært ved at finde de brede i små str.
Horze har fine ponydækkener, men de holder ikke til heldagsregn, kun den 1 mdr, så er de ikke rigtig tætte mere
Får vask og imprenering af mine dækkener flere gange årligt da mine går i løsdrift, og må indse at de billige dækkener er dyre når de kun holder en sæson
Jeg ønsker mig et lille rummeligt regndækken i str 125 på min. 1000 d :):) Uden hals ( dem kan vi hellerikke lukke, og et overtræk ligner en støttestrømpe (selv om de skrev at størrelsen passer alle heste!)
:):)
Regndækken til IC?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside