{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Regndækken til IC?
  • #1   27. jun 2012
    Vil klart anbefale masta eller BOT...!!
    Min bruger et str 145 og er 152 høj...
    Han går nemlig med regndækken hele vinteren.. smiley

• #2   28. jun 2012 Bucas smartex er det eneste jeg har prøvet der passede godt til min IC. Skal så lige siges at jeg ikke er den store dækkenbruger. Men bucas har god pasform til de brede heste..

• #3   28. jun 2012 Jeg bruger Amigo dækkener, de har en super pasform, og så kan de også købes i XL smiley

• #4   29. jun 2012 Kigger lige med...
    Min bruger 125... Men men men kan ikke lukke bucas og amigo på bringen da han er for bred smiley
    Jeg leder også efter et nyt regndækken, indtil nu er det de billige men knap vandtætte dækkener der ligger bedst men ville gerne finde et godt dækken til ham smiley

• #5   29. jun 2012 Hej Cathrin..

Har du prøvet Amigo XL dækken.. De er specielt lavet til brede heste, Og de er virkelig gode..

Hilsen Lisa

• #6   29. jun 2012 jeg har et Horze dækken købt for 4 år siden og så et Amigo de passer begge fint til min:)

• #7   30. jun 2012 Liza , har fået af vide at amino først laver xl i 145 eller tager jeg fejl ?

Han kan max bruge str 130 og jeg har svært ved at finde de brede i små str. smiley

Horze har fine ponydækkener, men de holder ikke til heldagsregn, kun den 1 mdr, så er de ikke rigtig tætte mere smiley
    Får vask og imprenering af mine dækkener flere gange årligt da mine går i løsdrift, og må indse at de billige dækkener er dyre når de kun holder en sæson smiley
    Jeg ønsker mig et lille rummeligt regndækken i str 125 på min. 1000 d :):) Uden hals ( dem kan vi hellerikke lukke, og et overtræk ligner en støttestrømpe (selv om de skrev at størrelsen passer alle heste!)

:):)

Kommentér på:
Regndækken til IC?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce