{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Så langt er vi kommet - Tilridning :-) {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Bailey har haft rytter på ca. 15. gange, og her har vi samlet et album fra 13. gang med rytter:
http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=375011

Han er super dygtig. Vi tager den med stor ro, og han bliver redet max. 3 gange i ugen i ca. et kvarter, så vi er heller ikke SÅ langt endnu. Lige pt. øver vi lidt på at han skal frem og ned, hvilket virker til at være meget naturligt for ham, dog ligger han sig lidt for dybt nogle gange. Derudover øver vi overgange skridt-trav-skridt-trav-skridt-parade-skridt. osv.. lidt skråt igennem smiley

Hvor langt er i med jeres? Eventuelt nogle billeder, eller noget video? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så langt er vi kommet - Tilridning :-)
  • #1   20. jun 2012 Dejlige billeder! Måske en anelse mere tøjle - ellers intet at sætte på den nydelige ridning smiley

Er i gang med en DV hoppe som skal til hoppekåring til august. Skridtede rundt på hende selv for første gang i dag og har travet et par gange i longen smiley

• #2   20. jun 2012 De tidspunkter han ikke har ''lange tøjler på'', er at han har været en smule hysterisk, og vi er jo slet ikke vant til at arbejde sammen endnu, så vi skal lige finde ud af hvordan vi bedst fungere, men jeg kan sagtens se hvad du mener smiley og tak for at minde mig om det smiley

• #3   20. jun 2012 -Ih er det ikke bare skønt? smiley

• #4   20. jun 2012 Det er nemlig super svært at finde helt ud af hvordan netop den nye hest skal rides, for der er ingen i forvejen til at fortælle hvordan det skal gøres.. smiley

Jo, det er skide skønt. Uanset hvor mange gange jeg gør det, så får jeg de samme sommerfugle i maven og flyver på en lyserød sky, hver gang der komme større fremskridt.. smiley

• #5   20. jun 2012 Lige præcis, og Bailey her vil rigtig gerne ind og tumle rundt, hvor jeg forsøger at beholde ham på hovslaget, osv. Han er godt nok ikke svær overhovedet - men igen, ting tager tid smiley hehe. Vi udvikler os sammen, og tilridning er også ret nyt for mig .. Det er SÅ fantastisk. Jeg har haft Bailey siden han var 1 år, så det er jo noget helt nyt for os begge - men han føler sig rigtig tryk ved mig, det føles i hvert fald sådan smiley

• #6   21. jun 2012 gode billeder, dejligt at se at det går godt for jer.
    Jeg er selv igang med min unghest og synes det går hele går som en drøm, se gerne mit album :o), vi skridter og traver, galopen er vi ikke nået til, det venter vi lidt med ind til hun har lært at sætte i trav uden de store problemer, da jeg gerne vil have at hun hurtig lære at springe an og ikke løbe i galop, men vi havde vores første skov tur som ridehest igår, sammen med en af de andre i stalden, det var bare supert og hun tog det hele i stiv arm :o) så det ligger helt fast i hendes program nu, så det ikke kun er banetræning :o)

• #7   21. jun 2012 Hvor er hun dog fin! smiley jeg kan se hun også lige ind i mellem vil ned og ligge bag lod.. de skøre kræ smiley

• #8   21. jun 2012 ja det har noget med deres balance og så tror jeg hun søger efter tryghed, hun gør det især hvis tøjlerne bliver lidt for lange, hun vil meget gerne have støtte til biddet :o)

• #9   22. jun 2012 B.OG.L S
    ???

Kommentér på:
Så langt er vi kommet - Tilridning :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce