{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

Kolik-hest.. Puha en forskrækkelse! {{forumTopicSubject}}

I går morges står jeg med en hest, der ligger lidt meget ned. Jeg tænker ikke nærmere over det, for det er godt vejr, og jeg ved, han elsker at ligge i solen.
Alligevel beder jeg min søster om at give hestene lidt mad og have et vågent øje på ham, mens jeg laver hestehegn.
Han spiser 2 mundfulde mad og smider sig derefter og begynder at rulle rundt. Hun tager grime og tov på ham og får hævet ham på benene og råbt til mig.
Dyrlægen bliver tilkaldt, og hun var supersød ved ham. Han tog det hele så pænt, og sagde intet til at få sit tarmafslappende eller smertestillende, selvom han ikke kan lide nåle og gik amok ved chipning.

Stakkels lille hest blev ordineret abselut ingen mad, så den var meget sulten her til morgen, og har fået lidt mad og lidt grovfodder.
han har pænt skidt i løbet af natten, og det er helt normal afføring, og han opføre sig helt normalt ud over at han er en meget sulten størrelse.

Nej hvor blev jeg bare forskrækket. Min søsters hest har da haft et mildt kolikanfald efter at have spist sne, men det var slet ikke hvor den smed sig som han gjorde.

Nu tuller han rundt udenfor med dækken på og opføre sig helt normallt, for han fryser når han nu ikke har noget mad til at forbrænde til varme. Det smarte dyr har nemlig kedet sig og leget med vand ud over sit fleecetæppe, så det er jo ikke meget værd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kolik-hest.. Puha en forskrækkelse!
Kommentér på:
Kolik-hest.. Puha en forskrækkelse!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce