"Girls Night Out" Fotoshoot by Anna-Sophie {{forumTopicSubject}}
Hey piger, ja så' det mig igen
Så har jeg langt om længe fået redigeret et forholdsvis ældre shoot, skudt tilbage i vinters.
Shootet er lidt anderledes end mine andre pga flere ting:
- Shootet er skudt over 2 omgange. Første shoot i slutnovember-startdecember 2011, og 2. shoot d. 14. Januar. Vi måtte dele shootet pga. at modellerne begyndte at fryse (begge gange), hvilket desværre også var grunden til at vi aldrig fik gjort shootet helt færdigt. Hverken i første eller anden omgang. Desværre.
- Shootet var oprindeligt tænkt til at være et fashionabelt shoot med festtøj og nytårsstemning, men det blev desværre ikke helt efter mit hoved. Til gengæld, under redigeringen af sidste shoot., kom jeg pludselig på den idé at skrive nogle citater på udvalgte billeder, som nogle campagne-billeder a la Diesel. Og det synes jeg faktisk virker ret fedt. Trods at shootet dermed blev helt anderledes end jeg oprindeligt havde tænkt det.
Nåh, men håber da at I vil kigge lidt på det, og kommenterer
- Modellerne er debutanter, og da det var koldt, er de nok lidt stive i det.
- Billederne med skrift er for sig selv nederst i albummet.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.310913932328564.76067.310296095723681&type=3
jan 2008
Følger: 99 Følgere: 203 Heste: 4 Emner: 433 Svar: 2.550
Mht. blitz, så ja, da det var den eneste lyskilde jeg havde til rådighed, ud over naturligt lys, hvilket ikke var nok (og personligt synes jeg nu ikke at det er blevet så slemt), men ja indbygget blitz til aftenbilleder er stort set aldrig godt, der er jeg enig, men ind i mellem, synes jeg godt at man kan twiste den lidt, og få noget ret godt ud af det (men havde jeg haft en indbygget blitz havde jeg klart brugt den!)
- Det var lidt sådan noget her, jeg ville lave: http://fashiongonerogue.com/sophie-sumer-louis-vuitton-dennison-bertram-marie-claire-czech-september-2011/ bare uden den overdrevne brug af lys (som jeg ikke havde).
Mht. redigeringerne siger jeg mange tak Er stadig meget usikker på mine redigeringer, så er glad for at du kan lide dem
jan 2008
Hmm ja, må nok indrømme at jeg syntes at skriften så federe ud under redigeringen, men synes nu stadig ikke selv at det er særlig værst, selvom jeg ærger mig over nogle af de pinlige stavefejl, jeg har lavet. Men hvad kan man gøre
jan 2008
feb 2008
Følger: 107 Følgere: 99 Heste: 7 Emner: 101 Svar: 2.874
Det eneste der direkte irriterer mig, uden at jeg skal gøre mig alt for klog, er at der er et par stavefejl på billederne med teksten.
Det staves bl.a. "Please YOURSELF" og grammatisk set kan man ikke skrive "Never keep a girl wait" men skulle i stedet skrive ''waiting''
Men nu er jeg også en engelskfreak kontra perfektionist, så...
jan 2008
- Iih ja, jeg var meget træt da jeg skrev, så jeg sidder også og græmmer mig, over de fejl. Og mig, som har engelsk på A niveau... Det er direkte pinligt -.- Der mangler fx. også H i 'where'... Det er virkelig ærgerligt -.- Men næste gang må jeg skrive, når jeg er merevågen, og er mere opmærksom
"Girls Night Out" Fotoshoot by Anna-Sophie
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside