{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Sidste konfirmationsshoots: "A Garden Stroll" {{forumTopicSubject}}

Hey girls smiley
Ja, så er det endelig sæsonens sidste konfirmationsshoot for mit vedkommende, denne gang med smukke Marie, og i modsætningen til de andre shoots, var det ikke på selve dagen (da min bror skulle konfirmeres samme dag), så vi valgte en anden. Dette resulterede i at vi havde god tid, og vi brugte godt og vel 2-3 timer på at fotografere hjemme hos Marie, i deres flotte have og hus.

Undertemaet går lidt i retningen af noget "Gardenparty", og er inspireret af nogle af de ældre fotografier fra 1800, hvor de fine damer gik rundt i de flotte godshaver, med deres paraplyer, i sommersolen ( et passende eks. jeg kunne finde http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/98/George_Goodwin_Kilburne_A_garden_stroll.jpg ). Så det var lidt denne oldschool stil vi gik efter, blandet op med noget mere moderne og casual teenagepige-konfirmand.

Vejret var jo også herligt: høj solskind (og ulidelig varme!), og det var faktisk rimeligt at arbejde med (selvom det ind i mellem gik lidt imod mig), men ellers vil jeg vurdere det til at være et meget vellykket shoot, og Marie er jo så smuk, og var rigtig god at arbejde med, trods hendes sparsomme erfaring. smiley

Men kommenter gerne, og fortæl mig hvad I synes smiley

OBS!
Som sagt havde vi jo meget tid, så der kom næsten ca. 200 brugbare billede ud af shootet. Har prøvet at sorterer ned, men det er sgu svært. smiley Så jeg har valgt at lade det være disse ind til videre, og så sorterer jeg ud, lidt senere. Håber at i vil bære over med det, og at der er tilstrækkelig variation til at det ikke bliver kedeligt. smiley

Ps.
Det er mest farvebillederne og nogle få af s/h, som jeg gerne vil have respons på (billederne i skoven og billederne i hall'en/ved trappen i s/h), men ellers må I selv bestemme om I også vil se sepia og s/h igennem, for så er der jo en pæn stak.

Nåh, men nok fra mig. Håber i al fald at I vil kigge forbi smiley

Albummet ligger på min side på facebook, og kan ses af alle:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.420397784649968.95259.255988597757555&type=1&bef=420498624639884

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidste konfirmationsshoots: "A Garden Stroll"
Kommentér på:
Sidste konfirmationsshoots: "A Garden Stroll"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce