{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slikker sand?
  • #1   30. maj 2012 Det gør min også når vi er på tur? - Det er virkelig underligt !

• #2   30. maj 2012 Måske mangler hesten nogle vitaminer/mineraler?
    Har hesten fået taget en blodprøve for nylig?

• #3   30. maj 2012 De får deres vitaminer/mineraler.. Da de stadig for foder selvom de går på sommergræs..

• #4   30. maj 2012 Selvom hesten får foder (også rent vitamin/mineral tilskud), så kan det godt være indholdet af vitaminer/mineraler i blodet ikke er rigtig.
    Det kan skyldes de optager nogle ting dårligt, får for store mængder af noget (fx gennem græsset som du jo ikke "har styr på"), bruger meget af nogle ting eller lign.
    Det er gennemsnitsmængder man får i blandinger(også rene "vitaminpiller"), men hvis man får meget af fx fedtopløselige vitaminer, så risikerer man en ophobning i kroppen eller det blokerer for noget andet (derfor skal fx forholdet mellem calcium og fosfor overholdes).

De fleste heste har ingen problemer med det. Men nogle har, derfor spørger jeg efter en blodprøve, da det kun reelt kan ses der smiley

• #6   30. maj 2012 har også hørt om heste der spiser spåner, og spurgte min dyrlæge hun sagde at det var mangel på mineraler eller vitaminer, nogle heste er bedre til at optage de mineraler eller vitaminer de får i deres foder end andre, men en ting er sikkert, det er ikke sundt og får den tilstrækkelig nok af det kan den få forstoppelse, såvidt jeg ved kaldes det sandkolik:-)

• #7   30. maj 2012 Tænkte nok det ikk var sundt!
    Og det kunne ende galt hvis det forsætter...

Men har bare ikk oplevet sådan noget før... smiley

(det skal lige siges det ikke mine heste)
    Ejer er OBS på det!

Kommentér på:
slikker sand?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce