{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Fremvisning af hingst - hjælp søges {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en oldenborg hingst på 2 år. Han er efter godt kåret forældre, og vil gerne have ham kåret ved føl og plag skue på rævsø i juli.

Jeg har ingen erfaringer med kåringer og fremvisning. Og ønsker en hjælper/underviser som kan vejlede mig i henhold til enteriør, fremvisning mm.

er der nogen som i kan anbefalde...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fremvisning af hingst - hjælp søges
  • #2   29. maj 2012 Uha beklager meget.... smiley

Begynder fejl... helt grøn på dette område...

Nej selvfølgelig, han skal bedømmes, det har jeg vist også fået afvide af avleren... min fejl...

vil prøve at læse om denne Hans Jørgen og evt tage kontakt til ham. Tak for infoen... Er fra Vamdrup, lidt syd for Kolding

Den skønne "lille" sorte sag er efter Corinne Vaseskov og Nando, ikke at det siger mig selv ret meget, men har læst en hel del om dem. Corinne Vaseskov er kåret med 9 i helhed og Nando med 10 i helhed. Og det er i hvert fald ikke helt dårligt.;-)

Han er en super sød stor baby, med en kæmpe charme og det absolut bedste temperament. Og jeg glæder mig absolut til at få æren af at ride ham en dag. Han har sådan en lækker gang...

de nyeste videoer af ham.

http://www.youtube.com/watch?v=6UzLsRk_OBA

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=GTtqBweYGYM

• #4   29. maj 2012 Jeg har desværre ikke mødt hende selv. Men har hørt meget godt om hende. og hvad jeg ellers kan læse mig til.

• #6   29. maj 2012 hun ligner sin halvbror. To hvide bagsokker - han har så bare en lille hvid snip på mulen...

Jeg er meget spændt på hvad han ender med. og hvad der skal blive af os de næste par år. Vi ligger i hvert fald ud med føl og plag skue for oldenborg i juli.

Kommentér på:
Fremvisning af hingst - hjælp søges

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce