{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Pony med pollenallergi? :o {{forumTopicSubject}}

Okay lige nogle navne i skal have:

Pony: Matell
Rideudstyrsbutik ejer: Ditte
Ridelære: Kis

Yes, godt så! Nu kommer min historie lige:

I mandags var jeg ude ved Ditte i butikken for at høre med nogle nye ting til Matell. Jeg fortalte hende at han var begyndt at trække hovedet ned, og sådan. Vi snakkede om at jeg skulle prøve at ride med et hannoveransk næsebånd, for at ligge trykket anderledes. Det skal jeg så imorgen. Nå, men hun siger også at mange pony og hest døjer lidt med pollen, og at de bliver generet af det i næsen. Fint fint.
Nå, men jeg var så igår (tirsdag) ude og ride tur (ikke med hannoveransk) og han går bare fuldstændig amok med sit hoved, han kaster det op og ned hele tiden. Så stopper han og det går fint. Så er der sådan en vej vi vil galopere på, det går nogenlunde indtil han pludselig hiver hovedet ned til jorden, for derefter at køre det ene næsebor hen af jorden. Vi rider videre og det fortsætter bare, jeg kan næsten ikke styre ham fordi han hiver det ned. Jeg hopper af og trækker lidt, det resultere i at han bare gnubber sig op af min arm helt sindsygt.
Det stoppede da vi kom lidt væk fra den sti og da vi kom tilbage i stalden, stopper det helt.
Mit spørgsmål ligger i:
Tror i det er fordi han er fræk?
eller
Er det fordi han har pollenallergi?

Det skal lige siges at det var en vej vi red på hvor der var græs og lidt mælkebøtter, jord, sand og sådan smiley

Håber i kan hjælpe, for vil gerne kunne ride tur jo. Han gør det ikke på underdørsbanen (kun meget lidt rysten) i sand, og heller ikke indenfor overhovedet.

TAK PÅ FORHÅND!

//Skindhøj//

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pony med pollenallergi? :o
Kommentér på:
Pony med pollenallergi? :o

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce