{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

elektrolytter {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop været på øvedag på Roskilde dyrskueplads inden showet i juni på selve dyrskuet.

Han tog det hele meget fint og skal nok klare dagene men han blev også stresset indeni så jeg skal have fat i nogle naturprodukter - hvis der er nogle gode forslag hører jeg gerne erfaringer.

Nå men spørgsmålet går mere på flg.:

Jeg blev anbefalet at bruge elektrolytter i dagene deroppe samt en himalaya sten så han ikke dehydrerer. Så er det bare lige hvilke der er bedst?
Er Pharma Power-Lyte elektrolytter fra Horze god nok eller skal jeg køre til DLG/Land og Fritid og købe Blue-Hors? Nogen har i gamle indlæg i andre grupper skrevet Brogaardens elektrolytter pga lavt indhold af glukose... det er en jungle.

Jeg er også med på at vi skal give elektrolytter hjemmefra før dyrskuet så han vænner sig til smagen (ikke at han plejer at være kræsen eller negativ overfor olier og hvidløg)

Sidste spørgsmål går på om det er bedst i foder eller vand. Han æder stort set alt så jeg tænker at det nok er nemmest at give ham det i foderet, hvis nu han ikke gider drikke så hjælper det hele jo lige fedt...?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  elektrolytter
  • #1   21. maj 2012 Hov glemte at sige at han svedte RIGTIG meget... nok var det varmt her i søndags, men han dryppede...

• #2   22. maj 2012 jeg ville give ham den anbefalede dosis elektrolytter og salt! men hvis han stresser og køre op vil jeg købe noget amino relax og give halv dosis eller noget magnesium og give fuld skrue nogle dage op til:) begge fra blue hors:) held og lykke

• #3   22. maj 2012 Tak for jeres svar.

Jeg har i dag købt brogaardens elektrolytter da de var billigst og butikkens mest populære. Jeg købte cool mix for at skifte lidt af den stivelsesholdige havren ud med urter. Han bliver ikke varm af havren men det var et godt supplement til mine planer med elektrolytter og der var magnesium i også. Tilsidst anbefalede en veninde e-amino til pleje og opbygning af de nok trætte muskler (ville egentlig have valgt kreatin, men det kunne man slet ikke få mere).
    Så vil jeg købe en himalaya sten men mest pga den er nem at have med, hænge op og smager rigtig godt. Han elsker sine sliksten smiley

Så burde det nok gå fint altsammen.

• #4   23. maj 2012 Hvis han stresser meget, kan jeg anbefale Bachs nødhjælpsdråber (rescue remedy) - du kan få den i matas og den er harmløs, men gavnlig smiley

Kommentér på:
elektrolytter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce