{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Konfirmationsshoot - Stine {{forumTopicSubject}}

Hej damer smiley
Så har jeg netop færdigredigeret og uploadet mit sidste rigtige konfirmationsshoot denne sæson (har dog stadig en aftale med en pige, der godt nok er blevet konfirmeret, men stadig gerne vil have lidt billeder). Men anyway, jeg har lagt billederne ud på min fanside, og håber at I vil kigge forbi og give lidt resons fra jer smiley

OBS!
Må dog nok lige advare jer på forhånd: på selve dagen havde vi desværre kun 2-3 kvarter at fotografere i, og vi skulle ud på to lokationer, og jeg havde oprindeligt regnet efter at vi havde 2 timer til rådighed, men da det trak ud, måtte vi jo klare os med den resterende tid, vi havde tilbage. Så den variation jeg i starten havde regnet med, blev desværre mere minimal.
En anden ting er lyset. På dagen var det nemlig høj solskin, i modsætningen til de andre gange, og det har virkelig været irriterende for mig, for jeg har hele tiden skulle indstille kameraet efter lys, skygge osv. Men dog var det ikke helt til at komme udenom for mørke og for udbrændte billeder, og for hårde skygger, så det beklager jeg dybt. Men jeg gjorde mit bedste for at få de bedste lysforhold, trods de dårlige odds.

Til sidst vil jeg gerne sige noget om redigeringen: da jeg har fået flere knubs på min brug af flare og for ekstreme redigeringer, har jeg denne gang lavet 2 forskellige redigeringer (ud over s/h og sepia), en med flare, og en uden. Dem med flare er stadig ret ekstreme og har udbrændte områder, og jeg er forberedt på, at det nok ikke vil behage jer - til gengæld har jeg også et sæt med en naturlig og naturtro redigering, som jeg håber på vil behage jer. Jeg kan i hvert fald selv godt lide dem smiley

Nåh, men ellers så giv gerne noget respons smiley

Link til album: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.413169682039445.94129.255988597757555&type=3

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konfirmationsshoot - Stine
Kommentér på:
Konfirmationsshoot - Stine

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce