© Os Foto-Freaks

© Os Foto-Freaks

Medlemmer: 1.394
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
747 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Tid til at skifte. Tid til at skifte.

Hej alle sammen.

Jeg er ejer af et Canon EOS 1000D, som jeg købte for mine konfirmations penge i 2009. Jeg er nu på udkig efter et nyt kamera - gerne stadig Canon, men hvis I kan anbefale et hammer godt et, fra andre mærker, så er I velkommen - og det skal helst kunne filme, og det skal selvfølgelig være i HD.

Håber at I kommer med nogle forslag..

Knus Julie smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tid til at skifte.
  • #1   7. maj 2012 Jeg er rigtig glad for mit kamera;
    Canon EOS 500d Ti1 rebel smiley
    Det kan filme i HD og kvaliteten er i top smiley Har aldrig haft problemer med mit, og har haft det i nogle år efterhånden.
    Du kan se nogle af mine billeder på min hjemmeside www.DinoPhoto.dk - de er alle taget med det !

• #2   7. maj 2012
    Jeg har samme og vil også gerne skifte :o)
    Går efter 500 modellen der kan filme.

• #3   7. maj 2012 Hvor meget må det koste? Hvad har du af objektiver i forvejen? Hvilke objektiver har du planer om at ville anskaffe dig? Er der ellers noget du savner på 1000D end video?

(",)

• #4   7. maj 2012 Jeg har skam ikke helt præcist huske modellerne på mine objektiver, men har et SIGMA 18-250 mm mener jeg det er, men er slet ikke sikker, men det er jeg super duper glad for! Og så har jeg også et fra Tamron, men det bruger jeg aldrig nogensinde, og så har jeg standart, som følger med smiley Og ja, prisen skal ikke lægge på mere en 4-6.000 kr.

Er bare blevet træt af det, hvis man kan sige det sådan.. Synes det er for "nybegynder" agtigt, hvis du forstår? Jeg ved egentlig ikke hvorfor, har bare hørt fra så mange, at jeg burde tage og skifte, og synes det egentlig også selv.

• #5   7. maj 2012 Havde det på præcis på samme måde! Havde samme kamera.. Nu har jeg købt 550D og det er jeg super glad for!! Kan klart anbefales! smiley

• #6   7. maj 2012 Okay så kunne valget feks være et Canon 550D, det ligger dog kun et niveau over nybegynder-SLR-kameraerne, så det går jo an på, på hvilke måder du synes dit kamera er for nybegynderagtigt, om du kommer til at synes bedre om 550D ;o)

(",)

• #7   7. maj 2012
    For mig er det indstillingerne - en højere ISO kunne fx. være en god ting, mulighed for at gå dybere i indstillingerne, bruge dem mere og med "højere" tal så og sige.

• #8   7. maj 2012 Jeg har et 550D, og det er så skønt! Kan KUN anbefale det, jeg har ikke lidt af mangler endnu til mit.. 'forbrug' (; Og jeg er forholdsvis kamerainteresseret, og ikke en udelukkende jeg-vil-bare-kunne-tage-bedre-billeder-end-med-et-kompakt-kamera.. Hvis det var til at forstå (;

• #9   7. maj 2012 Vil også sige 550D - eller hvis du ville elske at få dig en vippeskærm, så 600D'en smiley

-har selv 600D og er super tilfreds med det! smiley

Kommentér på:
Tid til at skifte.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce