Hvordan skal jeg forklare? {{forumTopicSubject}}
Jaaa... Jeg er måske lidt vild med en fyr, og han er måske også lidt lun på mig.. Jeg vil bare gerne lære ham beder at kende Jeg har tænkt på at vi kunne være sammen en dag, han spurgte mig her forleden om jeg ville være sammen med ham, men jeg kunne ikke den dag desværre Problemet er også mine forældre... Selvom jeg har en masse drenge venner kommer de med den samme dumme kommentar ''Har du fået en kæreste?'' -.-' Selvom nogen af mine drengevenner har en kæreste eller noget kørende med en anden er det, det samme hver gang...
Jeg syntes virkelig det er irriterende Men hvis jeg ikke engang kan fortælle dem sandheden om hvor jeg skal hen? Hvordan skal jeg så kunne være sammen med ham?
Hvordan kan jeg fortælle dem hvis han nu vil være sammen igen, at jeg skal være sammen med en dreng uden at drillerierne høre op? Jeg er meget åben overfor mine forældre, selv om drenge Men jeg hader bare de drillerier!
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Lad være med at tage kommentarene så nært.
Min lillesøster flejner hvis man driller hende med drenge, hun er 15år. Og fordi hun reagere sådan er det skide sjovt at gøre. Jeg fik samme omgang, det hører bare lidt med.
Fortæl dem hvor du skal hen og lad dem drille dig - tag det ikke personligt eller bliv sur.
jan 2009
Følger: 147 Følgere: 135 Heste: 4 Emner: 170 Svar: 658
Vil du have drillerierne skal stoppe?
For så er det vel bare at sige, du nok selv skal sige hvis du for en kæreste? Og Så at drillerierne er irriterende at høre?
okt 2009
Følger: 116 Følgere: 115 Heste: 2 Emner: 106 Svar: 391
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 2.307
- Men bare sig, at du nok selv skal sige, hvis du får en kæreste
okt 2009
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Sådan er forældre "bare" - og det er som sagt kun morsomt når du bliver irriteret og sur :o)
okt 2009
jan 2009
Følger: 147 Følgere: 135 Heste: 4 Emner: 170 Svar: 658
Havde også en dag min kæreste på besøg, så da han skulle til at tage hjem, stod vi i bryggerset, og min far råbte så inde fra køkkenet, "Du skal ikke kysse min datter farvel inden du har sagt goddag til mig". Det var selvfølgelig til kærsten, og nøj hvor blev jeg rød i hovedet :$ Vi havde ikke set min far, så Martin (Kærsten) måtte så liste ind i køkkenet og sige pænt goddag, næsten lige så rød i hovedet som jeg :I
Derefter bliver jeg stadig drillet når vi er sammen
okt 2009
Hvordan skal jeg forklare?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside