{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Point fototime - Vinder opretter! {{forumTopicSubject}}

*LÆS TEKSTEN FØR DU MELDER DIG TIL!*

Jeg laver nu igen en fototime. Denne gang bliver det en point fototime. Vinderen vinder en ekstra høj smiley

Det fungerer sådan at man sender et billede ind, der passer til det emne jeg vælger. Efter et vidst antal minutter slutter runden, og jeg giver point fra 1 - 10. Når man det ikke, så er det bare ærgerligt. Svarer man ikke inden for minutterne i 3 runder i træk, så er man ude.

Du kan sagtens melde fra i runderne, men hvis over halvdelen melder fra, slutter fototimen, og så bliver der trukket en vinder ud fra det.

Jeg forsøger så vidt muligt at gøre det hele 100% Fair ! Jeg ser efter billedets kvalitet, om det passer til emnet, og hvad jeg personligt synes om billedet. Dvs at jeg derfor selvfølgelig vælger de billeder hvor det ikke er totalt sløret. Om billederne er taget med spejlrefleks eller digital kamera/mobil kamera, det er ligegyldigt, så længe man kan se et billede der ikke er ekstremt sløret.

Du må max have 1 hest med. Har du en hest i et fotoalbum (fx fordi den er død, og du ikke ejede den da den døde) så er den OK at deltage med! Har du læst teksten så skriv ''Fototime 2012 - jeg forstår reglerne!''

Jeg sætter et tidspunkt i skal være færdige på. Kom friske! smiley

MINDST 5 deltagene!

til sidst får i alle jeres point, og vi kårer en vinder!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Point fototime - Vinder opretter!
Kommentér på:
Point fototime - Vinder opretter!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce