{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

Hej tøser håber i kan hjælpe mig, eller give mig nogen gode råd til det her (-:

Okay, ved ikke hvor jeg starte..
Kan sige at det handler om mig, og 2 af mine veninder! Lad os kalde den ene for S, og den anden for C!
Når men S & C er simpelthen hjerteveninder de er sammen hele tiden! Så kom jeg ligesom ind og var med og vi gik altid sammen og var bedste veninder.. Så sker der det at min hund dsv. bliver aflivet, og jeg var så selvføldig rigtig ked af det, så en idiot fra min klasse begynder at sige til mig imens alle høre det( Det er en dreng som S & C er rigtig vild med) Han siger så at det er godt at min hund er død for det var fucking den klammeste hund og den blev mishandlet og alt muligt pis, og det gjorde virkelig ondt at få afvide, så jeg blev selvføldig rigtig sur fordi jeg var så ked af det i forvejen at jeg råbte nogen ting til ham, imens C & S så det, og derefter gik jeg så grædende ud det skal lige siges at de udmærket så mig græde, men de blev inde ved ham.. Så var der gået 3 dage uden de har taget kontakt til mig, og jeg ikke tog til dem for syntes godt de kunne sige undskyld eller noget, så jeg spurgte så hvad der var galt med dem, hvorfor de var så sure? Så fik jeg svaret '' Fordi at du virkelig er opmærksomhedkrævende'', og det er jeg virkelig ikke, det viser sig så at de mener at jeg kun vil forsvare mig selv da han sagde det om min hund for at få opmærksomhed?.. Det var jo fordi at det virkelig er nedern at få sådan noget afvide.

Så her idag for jeg så afvide af min veninde at S & C har sagt alt muligt pis om at der var ingen der skulle gå med mig fordi jeg bare var en idiot!

Hvad tænker i?.. Skal jeg droppe dem, er de falske? Eller hvad?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg gøre?
  • #2   24. apr 2012 Drop dem smiley
    De er jo ikke dine veninder, hvis de ikke kan forstå du er ked af at have mistet din hund.

• #3   24. apr 2012 Det kan ham drengen virkelig ikke være bekendt at sige, sådan noget gør man simpelthen bare ikke, det er på alle mulige måder uacceptabelt. Det sårer en så dybt at miste sin hund! Pigerne kan bestemt heller ikke være bekendte at hoppe med på den. Hvis det var mig, ville jeg ikke sige et ord til en eneste af dem, før jeg fik en kæmpe undskyldning. Hvis det er noget der går dig meget på, synes jeg du skal få fat i en lærer fra din skole, så i alle sammen kan få den snakket igennem. Det er bestemt ikke i orden, det som der er sket dig.

• #4   24. apr 2012 Jeg dropper dem.. Har ikke brug for nogen så falske!
    C vil snakke med mig imorgen, men føler bare ikke jeg overhovedet har læst til at høre en undkskyldning fra hende, er bare så sur at det er helt vildt! Hun har selv lige mistet en hund og der var jeg altid der for hende! Fortryder det så inderligt!

• #5   24. apr 2012 Drop dem, de har ikke fortjent at have en god veninde som dig ! Og nej selvfølgelig er duh ikke opmærksomhedskrævende fordi du råber ad ham pga. det han sagde om din hund... Hvis det var ham selv så var han sgu nok også blevet ked af det .. Men drop dem, ignorer dem fuldstændigt, og hvis de så en dag kommer og vil være veninder igen, så har duh sikkert fundet et par nye gode veninder og så kan duh sige til dem at nej, det gider duh godt nok ikke ! (:

• #6   24. apr 2012 Snak med C i morgen og hør hvad hun har at sige smiley
    Hvis det kun er lort der kommer ud af hendes mund, så drop dem. smiley

• #7   24. apr 2012 Hold da op en n**! Han skulle have mundkurv på, helt ærligt.. Kan godt forstå du blev rigtig rigtig ked af det! Han brude virkelig få sig en lærestreg! smiley

- Synd du skulle af med din hund, det er så sørgeligt.:-(

• #9   24. apr 2012 Er så taknemlig for i gider skrive (-: Tusind tak.!

Jeg regner med at høre hvad hun vil sige, og bagefter droppe dem begge to! Livet er sq for kort til at have falske venner syntes jeg (-;

• #10   24. apr 2012 Og ja, det ar rigtig træls med min hund, og jeg tror inderst inde at de fleste ville ikke kunne lade være med at blive så sur som jeg gjorde vis de havde mistet deres bedste ven!

Lærene hørte det ikke da det var efter skole.. smiley

Kommentér på:
Hvad skal jeg gøre?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce