~ Hemmeligheden bag mit hår ~ {{forumTopicSubject}}
Efter mange forespørgelser får i nu hemmeligheden bag mit hår :-). (Det skal siges at jeg har længere hår i virkeligheden. Midt på ryggen :-).
Jeg får tit komplimenter for mit hår, og har også mange gange været hårmodel, selvom jeg er "normal" model som basis :-).
Mit hår ser sådan her ud, slynget hurtigt op i en hestehale på to minutter; http://www.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/7905939_l.jpg
Når det er løst ser det sådan her ud, let syling på 20 minutter, som min veninde brugte, den tid brugte hun også på at vælge tøj og lægge mascara, fordi at vi gik efter et naturligt look.
http://www.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/7905986_l.jpg
Lad os starte med når jeg er i bad.
Det skal lige siges at mit hår behandles efter hvordan mit modelbureau siger jeg skal behandle det - det er ikke sikkert at det passer til din hårtype!
Rene Friis Shampoo hver anden dag, Det er den til normalt hår, men om sommeren bruger jeg den til tørt og solskadet hår, fordi at ja.. jeg er meget i skolen
Tresemme(Staves?) balsam volume - hver anden dag. husk kun at bruge det i spidserne, ellers klasker dit hår :-).
Så har jeg noget olie-agtigt noget som jeg har fået af min storebrors kærste. Tag det i som shampoo, det giver dit hår næring og styrke og det dufter SÅ lækkert af kokos! Kan normalt ikke lide lugten af kokos, men det her lugter så tropisk, og rent og friskt! Mmmhh!
Når jeg slutter badet af, skyller jeg håret i iskoldt vand, det giver håret glans og gør det mere fladt.
Jeg svinger mit hår op i en turban, hehe :-).
Så får det lov at sidde mens jeg tager tøj på, og lægger make-up :-). Tager håndklædet af, og håret er fugtigt :-). Føntørrer næsten aldrig, kun hvis det skal sættes op :-).
Jeg putter nogle silikonedråber i mens det endnu er fugtigt.
De krøller jeg har på billedet, har min fantastiske veninde, Maja lavet. Hun bruger ca. 10 elastikker, et glattejern fra remington og så en hårbørste,
Hun gør håret vådt med koldt vand, fletter det og glatter oven på
Det skal siges at jeg aldrig bruger hårlak :-).
På det billede med hestehalen har jeg intet gjort med mit hår :-).
Jeg bruger hårkur fra Dennis Knudsen en gang om ugen :-).
I er velkomne til at kigge forbi profilen, håber i kunne bruge noget af det:-).
mar 2009
Følger: 32 Følgere: 29 Heste: 3 Emner: 20 Svar: 1.336
aug 2007
Følger: 99 Følgere: 96 Heste: 1 Emner: 177 Svar: 1.145
~ Hemmeligheden bag mit hår ~
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside