{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sadelmager til bornholm?
  • #1   12. apr 2012 Brian Rützou har lige været i VNKR d. 29-3 og kommer først igen om ½ år. Vi har haft rigtig stor gavn af hans besøg. Desværre havde han ikke nogle brugte sadler i 16", - som jeg vidste vi skulle bruge og hans egne nye sadler koster op imod 14.000 - 20.000 kr., hvilket jo ikke kan betale sig for ponyryttere, men kun kan betale sig for voksenryttere, der har den samme hest i mange år.
    Men du kan slæbe ligeså mange brugte sadler med, som du overhovedet kan låne dig frem til og han giver dig en fair bedømmelse og en rigtig god forklaring på hvilke slags sadler der passer til din hest/pony.
    Vi blev ihvertfald en hel del klogere. jeg havde næsten kun Stübben og hubertus sadler med, - og dem kan vi overhovedet ikke bruge til min datters pony, da begge mærker er meget kurvede i bommen og ponyen har et meget fladt sadelleje. De sadler vi skal lede efter, skal altså have fuldstændig lige bom og kilepuder.
    vi havde en meget gammel dressursadel med og den har han lavet ny stopning på + syet den i klapperne for 2000 kr. Næste gang han kommer har vi mulighed for et gratis tjek, da stopningen skal "sætte sig" under rytters ridning i løbet af de næste par måneder.
    Jeg kan kun anbefale ham, da man blir vældig klog på mange små detaljer omkring hestens sadelleje og sadlens udformning.

Bedste hilsner
    Charlotte

• #2   13. apr 2012 okay smiley
    vi har selv haft to heste oppe hos ham.
    vi har en anden hest, som vi havde til en anden sadelmager. sadelmageren soglte os en sadel, men den passer ikke hesten særlig godt...

• #3   13. apr 2012 øv bøv smiley
    Er du sikker på han var uddannet sadelmager?

• #4   13. apr 2012 det tror jeg hun var, det var en vi kender der havde bestilt hende, også fik vi lov til også at komme med vores hest

• #5   13. apr 2012 Hvad er det for en sadel du har, som ikke passer? Det er vel ikke tilfældigvis en 16"? smiley

• #6   13. apr 2012 Er du på facebook? Der er netop en, som efterlyser sadelmager i den gruppe, der hedder VNKR. Hvis I kan samle ca. 10 heste, så kan man måske godt lokke Brian herover inden det ½ år. Prøv at skriv en kommentar i indlægget i VNKR på facebook smiley

Bedste hilsner
    Charlotte

• #7   14. apr 2012 det er mig xD

• #8   14. apr 2012 haha smiley okay smiley
    Held og lykke smiley

Kommentér på:
sadelmager til bornholm?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce