{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
204 visninger | Oprettet:

Sigende overskrifter "læs"! {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen. Jeg har skrevet til gruppe admin, da jeg er ved at være godt og grundigt træt af, at folk ikke kan lave en sigende overskrift. Overskrifter som "hjælp...", p***** mig helt af.

Jeg synes det er synd, at folk ikke kan finde ud af det, og jeg ved, at jeg ikke er den eneste, som synes dette er et problem. smiley

Grunden til, at jeg synes det er synd, er fordi, at (jeg) er begyndt, at "slette" disse indlæg og slet ikke gide læse dem, for nogen gange er det noget, som jeg slet ikke kan hjælpe med, og som jeg egentlig gerne selv ville have valgt, om jeg skulle trykke ind på. Derfor, skriv en sigende overskrift!! Vil jo enormt gerne hjælpe, med de ting jeg kan hjælpe med, men jeg gider simpelthen ikke, at skulle gå ind og læse et helt indlæg, for så bagefter at kunne sige "nå, det kan jeg ikke hjælp med" og skal gøre dette med 17 andre indlæg, hvor overskriften er "hjælp", ":'(" eller":/". Der er jo nogen gange, hvor jeg faktisk godt kan hjælpe, men i og med, at der ikke er sigende overskrift, så magter jeg simpelthen ikke mere:S Er blevet træt af, at læse så mange indlæg, som jeg bare kan trykke kryds til bagefter, så det er bare blevet en vane for mig IKKE at læse dem:-(

Håber i vil gøre dette for eftertiden!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sigende overskrifter "læs"!
Kommentér på:
Sigende overskrifter "læs"!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce