{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Ifoling af spændende Jazz-hoppe? {{forumTopicSubject}}

Vi har erhvervet os en meget spændende hoppe efter Jazz, som vidst ikke behøver nærmere introduktion.
Morfaren er Silvano N, som vandt individuelt sølv ved OL i Sidney i 2000.
Hun er lavet på en VDL hoppe fra holland - Tirette VDL. En meget stærk hoppestamme, som bl.a. har leveret den sorte hollandske hoppe Sarinette, der ved sin rideprøve gik mod Vivaldi blandt andre, og scorede flere point end ham.

Vores hoppe er 3 år, og tilpas udviklet til ifoling og kåring mm.

Spærgsmålet er så - hvilket blod, og hvilken hingst?

Hun har temperament, vilje, og så har hun en ekstraordinær motor. Hun traver som en drøm, og ligeledes med galloppen.. Hun mangler lidt længere nakke, ædelhed og længre ben - hun er lidt kvadrtisk/gammeldags i type.

Hvad har I af erfaringer/meninger/forslag?(;

Karsten fra Blue Hors foreslog Schufro, hvilket jeg ikke helt ser meningen i?
Jeg overvejede derimod noget rubinstein-blod som Rockefeller?

Håber I kan komme med nogle inputs!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ifoling af spændende Jazz-hoppe?
  • #3   3. apr 2012 Diego er for kraftig som hoppen selv, og K3 er for hidsig - hvilket hoppen også er(;
    Men det ville ellers være nemt, da de ikke er mere end 10 km væk ;b

• #4   3. apr 2012 Diego er for kraftig som hoppen selv, og K3 er ikke lige det vi søger(;

• #5   3. apr 2012 Diego er for kraftig som hoppen selv, og K3 er ikke lige det vi søger(;

Men hvad med Bon Bravour? Eller Sir Donnerhall II?(:

• #6   4. apr 2012 Rockefeller syntes jeg også er helt fantastisk, men jeg ville selv på min egen Don Schufro hoppe ville jeg sætte Zack på så det vil jo blive lidt samme kombination, så kan ikke se problemet der.
    Hvis der sættes De Noir, er det stadig Donnarhall blod, også ville jeg klart tage Don Shufro istedet.

Zardin firfod og Rush ouer er klar mine favorit hingste, men hvordan de lige passer ved jeg ikke lige.

Hr to afkom efter Zack, som virkelig er fantastiske, men det hjælper ikke da der jo er Jazz blod i ham.

Kommentér på:
Ifoling af spændende Jazz-hoppe?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce