{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bid?
  • #1   1. apr 2012 har bare set mange 2 års med udstyr på, selvf ikke tilredet men bare med udstyr på. Selv mener jeg det er for tidligt med alt udstyr men tænkte bare hvis man skal have kåret sin hest skal den så ikke have bid i trensen eller? smiley

• #3   1. apr 2012 Min plag bliver også 2 til Maj og den har ikke haft bid i munden og får det heller ikke endnu. Det eneste min har haft på er et sveddækken. Jeg regner med at købe en kapsun og så vil jeg prøve at longere et par gange i løbet af sommeren. Men ellers skal den ikke have noget udstyr (trense, bid, sadel ) på før næste forår.

• #4   1. apr 2012 Min fik bid i som 1 års da hun er sensommer hest og skulle til 2 års plagskue = hun var kun halvandet der.. Kan ikke se problemet i det hvis man ikke flår i bidet jeg købte en showtrense så snoren ikke sad i bidet (man kunne sætte den i som i den grime) senere på året satte jeg snoren i bidet da de kan blive ret kåde på de store skuer

• #5   1. apr 2012 jeg starter med æble bid, og når de tager det pænt, så prøve med et så blødt bid så muligt :)) og ja 1-1½ års er fint smiley

• #6   1. apr 2012 jeg har haft bid i min plags mund første gang da hun var et år. så hun prøvede det i 3 sek. imens jeg holdte det så hun bare kunne tage hovedet væk. nu går hun engang imellem med det hvor det er fast spændt og hun er 2 år gammel. det har virket fint for mig smiley

• #7   2. apr 2012 Jeg har haft bid i munden på min to års 3 gange nu og agter at gøre det en gang om ugen, hvor jeg trapper stille op (han har det måske på i 2 min højst). Jeg kan ikke se et problem der. Men det eneste er bare at jeg har kapsun på, så jeg ikke skal trække i biddet, i munden endnu.
    Men jeg vil selv sige at det er smart at tage al den slags arbejde nu, håndtere den rigtig meget, så er der ikke så meget hesten bliver overrasket over når du går i gang med tilridningen.

• #8   2. apr 2012 Ja jeg tænkte nok også jeg godt kunne begynde at prøve det lidt sf på
    Hende nu smiley tak for svarende!

• #9   2. apr 2012 Jeg overvejer stærkt at kåre hende hvis jeg finder en der vil gøre det for mig smiley hehe

Kommentér på:
Bid?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce