{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Nye billeder - Arkitektur, natur og andet. {{forumTopicSubject}}

Ja, så har jeg fået opdateret siden igen, med nye billeder af lidt forskelligt. Ville lige dele det med jer, og hører hvad I synes smiley
- Som noget specielt har jeg lige valgt at tilføje lidt personlige vinkler på billedernes genre, som måske kan forklarer lidt hvad meningen er med billederne, og også forklarer følelserne/idéerne bag, og no på den måde kunne skabe lidt forståelse for min sære tankegang (der jo godt kan være svær at følge ind i mellem) smiley

Arkitektur:
(link fjernet)
(link fjernet) (Redigering 1)
(link fjernet) (red. 2)
(link fjernet) (red. 1)
(link fjernet) (red. 2)
(link fjernet) (red.1)
(link fjernet) (red. 2)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
- Personligt er jeg vældig interesseret i arkitektur (til og med 70'erne, deraf synes jeg at stillen i arkitekturen ændre sig til det minimalistiske, og det bryder jeg mig slet ikke om), da jeg finder stilen og emnet meget interessant og smuk, og jeg elsker bare at fotograferer arkitektur, og jeg prøver altid at få det frem på billederne, som jeg ser. smiley

Natur:
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet) (Red. 1)
(link fjernet) (Red. 2)
- Jeg har altid været et naturbarn. Jeg er født og opvokset på vores lille gård med en masse natur omkring, og jeg er nærmest blevet opdraget af naturen (lidt romantisk udtale, men ja det passer egentlig ret godt). Jeg har bl.a. tilegnet mig kælenavnet Pocahontas af flere af mine veninder, pga. min meget tætte tilknytning til naturen.
Derfor er det jo så også indlysende at naturfotos tiltaler mig meget. Jeg elsker at gå lange ture i naturen med mit kamera og fotograferer de dyr og den natur jeg måtte finde. Og hver gang jeg er ude at kører har jeg også kameraet med (ligesom på disse billederne, hvor jeg var ude på en køretur og dermed kom forbi disse steder som jeg måtte fotograferer). Så bl.a. derfor går jeg meget op i mine naturfotos, og ligesom med arkitekturen vil jeg så gerne have det frem på billederne som jeg selv ser. smiley

Andet:
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
- Her er der jo nok ikke så meget andet at sige, end at jeg generelt bare elsker fotografering og at jeg elsker at finde nye og spændende motiver og være kreativ med mit kamera og redigering, og så se hvad der kommer ud af det smiley

Det var vist det (Det blev en ret lang fornøjelse, men håber da at I vil kigge dem alligevel). smiley
- Fotografering betyder bare generelt meget for mig. Jeg elsker at være kreativ, gå ud og så få øje på nye ting som jeg ser som spændende motiver. Jeg blander stort set altid mine følelser med i mit arbejde, og hvert billede betyder noget specielt for mig, da jeg kan genkalde mig disse følelser, den stemning og de idéer der står bag, og dette kan nok gøre at det ikke er alle der kan følge min sær tankegang og dermed gennemskue billedernes formål.
- Så hvis I nu sidder og tænker: "Hvad i alverden er der så specielt ved det billede", så er det helt i orden. smiley Det er selvfølgelig klart at I ikke kan vide hvilken hensigt der står bag billederne, I ved jo kun hvad I selv synes om billederne. Men det er min mission at prøve at få mine hensigter til udtryk i billederne, så også I kan se dem.
- Så derfor: alle sammen, bare kom med jeres meninger, og evt. prøv at fortæl mig hvad I synes jeg skal gøre bedre. Det kan kun hjælpe mig videre i min mission smiley

Nåh, men slut/sluk for mig. smiley
- Håber at I vil kigge og kommentere, selvom indlægget blev lidt langt smiley

Ps.
Af de billeder hvor der er to redigeringer: jeg kan aldrig blive enig med mig selv, så hvis I har tid og overskud til det, så vil det hjælpe mig utroligt, hvis I lige ville tage jer lidt tid til at vælge jeres ynglingsredigeringer ud, og dermed hjælpe mig med at sorterer smiley
På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye billeder - Arkitektur, natur og andet.
Kommentér på:
Nye billeder - Arkitektur, natur og andet.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce