Indlagt :'( {{forumTopicSubject}}
Hej Hg'ere
min kære DV Canton blev indlagt i søndags, efter 3 måneder med uren takt hver eller hver anden dag..
Det har været en lang hård periode og jeg har ikk langt til tåre mere..
Har været ude hos ham hver dag siden.. var der igår og var så "heldig" at komme imens dyrlægerne faktisk var igang med ham, så man kunne følge med og få en snak med dem..
De havde indtil videre haft problemer med at lokalisere hvor han var halt, men var nu fundet ud af at der 100% var noget HELT galt i venstre bagben og havde lagt blokader der, fra midtpiben og helt ned i tåen, uden forbedring.. udover det var han også halt på højre forben, men de vidste ikke om det var fordi han havde aflastet, eller om der faktisk også var et problem der, så idag ville de lægge blokader i resten af venstre bagben og i forbenet. og så ville de undersøge bagbenet for spat ( da det kan være sansynligt med hans alder, historie, og ældre skader ) og hvis det ikke var det, så få det udelukket..
Men igår da vi så stod og fulgte med, longerede de ham på asfalt og han var bar så stok alt på de 2 ben.. jeg har aldrig set noget lignende. det var virkelig skrækkeligt at se sin elskede hest sådan
Så nu venter jeg spændt på hvad de finder ud af idag og glæder mig til at komme ud til min elskede
Følte bar lige jeg måtte dele med jer..
dec 2008
Følger: 305 Følgere: 266 Heste: 1 Emner: 133 Svar: 565
Alt held og lykke og tanker herfra!
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Håber det bedste for jer, det gør så ondt når ens hest er syg, og man er helt hjælpløs.
Krydser fingre.
Blogger
Følger: 65 Følgere: 72 Heste: 10 Emner: 147 Svar: 765
okt 2010
Følger: 14 Følgere: 16 Heste: 3 Emner: 64 Svar: 2.054
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 2.307
- skrev her inde, så snart du får mere af vide! :'/
jun 2009
Følger: 10 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 113 Svar: 895
Blogger
Dyrlægen lovede igår at vi ville høre fra ham idag, hvis de fandt noget der havde nogen betydning for hans "halthed". men vi har endnu intet hørt..
Men da vi var ude hos ham tidligere, havde han nu forbindning omkring hasen på venstre bagben, og man ku se de havde haft lagt blokader i kodeledene på begge forben..
Dyrlægen sagde også igår, at han idag ville undersøge om det evt kunne være spat.. så mon det er det han har haft tjekket i hasen ?
Jeg ved det ikke.. men hvis det er det han har tjekket, kan der ikk have været noget, siden vi intet har hhørt.. - Skulle man da mene? s:
Der er nu oprettet et fotoalbum på min profil, med billeder fra hans indlæggelse..
Blogger
Det varmer at finde ud af at der findes hestemennesker der ikke er pisse selvoptaget og snobbet!
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 2.307
- Nej, det skulle man ikke mene, men nogen gange "glemmer" de at informere om nogle ting, også får man det først af vide senere:-/ Det gælder både i dyr verdenen og menneske verdenen Men håber det går godt for din søde hest!
apr 2008
Håber som sagt det bedste for jer.
Blogger
Jeg venter meget spændt på det sidste bagbensbillede, og de 2 forbensbilleder.. HVIS der intet er på forbene, ser det lidt lysere ud.. men hvis der er slidgigt ( hvilket kun ville være logisk i hans alder og med det niveau han har gået på), så er der kun én udvej :'/
Så ved kk rigtig om jeg får sovet i nat
Er nervøs for deres endelige konklusion og diagnose
jun 2007
Følger: 157 Følgere: 151 Heste: 1 Emner: 81 Svar: 1.030
Blogger
apr 2008
Indlagt :'(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside