Hestevelfaerd.dk´s 5 års jubilæumsstævne. Hestevelfaerd.dk´s 5 års jubilæumsstævne.
Så er der kun 3 måneder til årets hyggelige Hestevelfaerd.dk´s stævne løber af stablen. I år udvider vi bla. med:
-Flere klasser
-Flere udstiller, med bla. workshops og demo
-Hele 2 dage med konkurrencer
-3 dage med camping
-Stor festmiddag lørdag
Vi i stævneudvalget glæder os som vilde mustanger til årets stævne, som oven i købet er Hestevelfaerd.dk 5 års jubilæumsstævne, og i den anledning har vi i år bestilt godt med solskin!
Som erfaringen viser, kræver det en masse hjælpende hænder, til at få sådan et arrangement til at køre.
Derfor vil vi blive utrolig taknemlige over hvis nogen af jer derude gerne vil bidrage med lidt hjælp til selve stævnet.
Vi vil bla. få brug for:
-Banepersonale (hjælpe til, især ved agility klasserne)
-Kaffe/Mad/grill folk
-Skrivere/speakere
-ansvarlige for p-plads/teltområde
-stik-i-rend-piger
-oprydning
-måske bage en kage eller lign.
Hvis det er noget i kunne tænke jeg at hjælpe med - det blive vildt hyggeligt og skægt! - så kontakt Louise Breth på Louise@hestevelfaerd.dk, hvor i lige skriver hvad i kunne tænke jer at hjælpe med, hvilke tidspunkt på dagen, og hvilken dag, vil vi blive utrolig glade, og hver en lille hjælp er en hjælp!
okt 2006
Følger: 28 Følgere: 29 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 229
(link fjernet)
Mvh. Mette
aug 2008
Følger: 43 Følgere: 46 Heste: 5 Emner: 37 Svar: 1.158
Så kommer jeg!
Det bliver SÅ nice!
nov 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 80
apr 2010
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 76
Hvis jeg ikke er kommet i lære endnu til den tid, så giver jeg også gerne en hjælpende hånd! Men kan desværre ikke love noget før vi kommer lidt tættere på!
Hestevelfaerd.dk´s 5 års jubilæumsstævne.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside