9. jan 2009 Følger: 207 Følgere: 451 Heste: 4 Emner: 635 Svar: 7.960
Første C-stævne med LB :D!! {{forumTopicSubject}}
Hej derude!!
Så smuttede hesten og jeg til VORES FØRSTE C-STÆVNE NOGENSINDE!! og kunne ikke få en bedre start end med ham!
Lørdag skulle jeg op. 04.30, da det tog 2 timer at køre derhen :o)) og skulle være der før 08.00.
Vi starte LC+ULC og søndag LC+ULC
Lørdag
- Han var så SKIDE god til opvarmning!!
Han sprang alt, og sprang bare til! da vi skulle gå bane, så jeg hvor brede de oksere er til et stævne og banen var 100 cm. SÅ jeg var rimelig nervøs over hvordan han ville springe dem. Men kan lige love for, at han sprang bare til :D!!!
Da vi kom ind i første klasse, sprang han simpelthen bare ALT! ligeglad med blomster osv.!
shit jeg var stolt! men nr. 1 kom vi desværre ind i trav som han ikke skal, så derfor en bom, ellers INGEN stop eller bom udover, seje dyr! ALLE brede oksere tog han i STOR stil med bagbene flere cm fra bommen, og dobbeltspring var han så sej i!
I ULC var vi FEJLFRIE :D!! fik derfor en U-roset!
Han har aldrig sprunget så godt!!
Søndag
- i første klasse skulle vi ride hovedrunde før omspring.
Og der var MEGET MEGET fyld under de spring i dag, så var en del nervøs. LB sprang IGEN alt :O! nej hvor er jeg stolt! men nr. 6 træk han på det(farligt spring med dæk) så jeg sprakede bare til ham, så i stedet for at løbe udenom, tog han bommen på springet, så er SÅ stolt! og ved nr. 7, som var lige ved siden af, der havde bommen fra nr. 6 gået foran nummer 7 og de banebyggere de kom ikke med det samme, så red volter indtil de fjernede den -.- min veninde råbte efter dem, så fjernede de den, så fik 4 fejl for at lave en volte som var DERES skyld -.- men ellers sprang han så godt!! i ULC der kom vi FEJLFRI igennem igen med en u-roset :D! Har aldrig haft sådan nogle gode ture på ham, mit seje dyr :o))<3
nov 2007
Følger: 135 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 192 Svar: 2.559
nov 2006
Følger: 38 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 363 Svar: 4.370
(",)
Første C-stævne med LB :D!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside