{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Chase the Tiger {{forumTopicSubject}}

Jeg har prøvet at lege lidt "Chase the Tiger" med Picasso på 4,5 år. Han har fanget ideén lynhurtigt (jeg bruger klikkertræning), og han er super god til det. Men min ellers så glade unghest, virker lidt små sur når vi gør det. Lidt små sur og måske en anelse agressiv inden i på posen.

Grunden til at jeg er begyndt at lege lidt med det, er for at finde nået energi og vildskab i ham, men jeg er meget usikker på om jeg bare skal droppe den leg fuldstændig og finde et andet alternativ nu hvor han viser den adfærd?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chase the Tiger
  • #2   26. feb 2012 Så længe du tænker på din egen sikkerhed smiley bedste alternativ ville være at få en yogabold til at være "tiger" så du slipper for at kunne ende som target. Hehe har prøvet engang, med min fuldblodsdreng, hvor han blev sååå energisk pga. poserne at han helt mistede balancen og derfor sparkede ud, og altså ramte mig i lænden = AV FOR... dælen smiley så må indrømme at når man har med et så energisk dyr at gøre som min fuldblodsdreng, så foretrækker jeg yogabolden smiley og husk ridehjelm.. Min dreng var typen der sprang i galop, og landede på alle 4 på poserne og gik heeeelt "amok" smiley han ELSKEDE at lege med poserne.

• #3   26. feb 2012 Undskyld jeg spørger med hvad er det..?`;-)

• #4   26. feb 2012 Santa:

www.google.dk søg: chase the tiger

• #5   26. feb 2012 Okay tak for rådene smiley

Jeg er også selv kommet frem til at bolden er god og bruge, da han også kan slå sig meget mere løs når han styrter rundt efter den og ikke skal tage for meget hensyn til mig. smiley

• #6   26. feb 2012 Da jeg lærte min at trække kælk startede jeg med at trække ham og kælken samtidig.
    Han forfulgte virkelig kælken - stak næsen helt ned i den og løb efter den med ørerne tilbage smiley han slog ud med forbenene og kom til at træde på en af mederne på kælken så han gled lidt men jeg tror han syntes det var festligt!

Så overvejer også at prøve noget chase the tiger.. Men yoga-bolde gider han bare ikke.. Heller ikke hvis jeg belønner ham for at røre den.

Synes du skal lege videre smiley Det er super godt for deres selvtillid at dræbe nogle farlige poser og den slags smiley

Kommentér på:
Chase the Tiger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce