"Trick the Lights" Fotoshoot {{forumTopicSubject}}
Så har jeg endelig fået redigeret det sidste fotoshoot, i en lang række af shoots og billeder der har stået i kø. (Billederne er taget omkring samme tidspunkt som mine andre nyligt publicerede shoots, så den feedback jeg har modtaget fra de andre shoots, har jeg først fået efter dette shoot, derfor vil der nok ikke være nogen udvikling i min fotografering i dette shoot).
Modellerne er begge total nybegyndere, og ønskede egentlig kun nogle hyggelige vennebilleder. Al arbejde og tænkning mht. motiv, komposition og idéer har været overlagt til mig, og da jeg ikke havde forberedt noget op til, er idéerne der er brugt nogle som jeg kom på i gerningsøjeblikket. Men den idé som blev det gennemgående tema var i hvert fald legen med lys og farver (som vi brugte nogle af Claus' (en af modellerne) diskoteksbelysning til).
Billederne er blevet mere mørke end jeg egentlig ville have haft dem til, og da de er meget mørke og jeg har måtte lysne dem er de også blevet ekstremt kornede. Dette beklager jeg meget
Men ellers kan de ses her
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.355670397789374.83282.255988597757555&type=3
Giv gerne jeres mening
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Heste: 3 Emner: 16 Svar: 197
jan 2008
Følger: 99 Følgere: 203 Heste: 4 Emner: 433 Svar: 2.550
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
Billederne siger mig ikke så meget, må jeg indrømme. Det er som om spillet med lyset ikke rigtig rammer plet og de er generelt for mørke og der mangler mange detaljer - bevares, et billede (især i den stil) kan godt være mørkt, men der skal stadig være en vis andel detaljer.
Det eneste jeg synes er lykkedes er dette:
(link fjernet)
selvom hans ansigt jo er noget forvrænget. En naturlig refleks, men ser knap så godt ud på billede.
og sidst, men bestemt ikke mindst: DEN VÆG!
Den er altså grim og det ødelægger det hele at man kan se strukturen i den.
jan 2008
Følger: 99 Følgere: 203 Heste: 4 Emner: 433 Svar: 2.550
"Trick the Lights" Fotoshoot
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside