Min søsters hest-2--sender forskellige signaler {{forumTopicSubject}}
Hej igen.
Ved ikke om folk kan huske at jeg skrev om min søsters hest der løb med mig når jeg skulle lukke ham ud og er sådan lidt mobset på mig i stalden trods jeg ikk har gjort ham noget som helst..
Nu i dag gik jeg og legede med Pelle oppe på folden og Rocko-min søsters hest-ville være med.. og så stod jeg stille og kiggede på dem lidt. så kom han hen til mig og nærmest gav mig et kram. han lagde hovedet på min skulder og mulede mig i håret osv altså sådan næsten viste kærlighed. Kan ikk helt aflæse hans to forskellige humører og hvorfor han er sådan mod mig hvis jeg er i stalden. Han er præcis sådan mod min hest oss. Når min hest og ham står i boksene, de har bokse ved siden af hinanden, så er han meget sur på min hest, men når de kommer på folden er det hele leg og sjov nogle gange oss alvor kan jeg se men for det meste leg og når jeg så fjerner min hest fra folden så går han helt i panik og vrinsker og løber sig svedig på folden.. ind til vi kommer tilbage. Kan nogle komme med ideer om wha der sker for ham? i behøver ikk komme med konklussioner bare ideer
jan 2007
Følger: 35 Følgere: 72 Heste: 3 Emner: 351 Svar: 3.518
Han har stået i den boks i snart 2½ år ca... men sådan var han ikk det gamle sted han stod... det er det der forvirrer mig lidt... han har aldrig været sådan førhen
jan 2007
jan 2007
jan 2007
jan 2007
han får den fyldt op hver dag jo
jan 2007
jan 2007
Min søsters hest-2--sender forskellige signaler
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside