{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

"Girl in White" Fotoshoot {{forumTopicSubject}}

Så har jeg langt om længe fået redigeret det shoot som jeg skød af smukke Maggie her i januar, og fået lagt dem ud på facebook-siden smiley

Maggie er debuterende model, og dette var nok hendes første 'rigtige' shoot. Idéen er hendes egen med den hvide kjole, og de kolde toner, og så har jeg ellers bare taget billederne og prøvet at kombinerer (der kom nogle enkelte "off topic" imellem, da hun gerne ville have nogle billeder til facebook). Modelmæssigt er det som sagt hendes første, men jeg synes at hun på trods af hård frost, minus grader, uerfarenhed og en smule nervøsitet har gjort det super flot! Hun var dejlig nem at arbejde med og var god til at håndterer de måske lidt vanskelige omstændigheder. smiley

Nåh, men når det så er sagt så vil jeg jo gerne dele billederne med jer, og det er jo ved at være længe siden at jeg har postet et rigtigt shoot. Så her præsenterer jeg "Girl in White", og åbner dermed for den konstruktive feedback, som I jo er så gode til at give smiley
Og for lige at forberede mig på noget I nok vil komme ind på:
- Billederne kan rumme en del støj, da billederne desværre lige blev en tand for mørke, og jeg har måtte lysne dem en del, plus er mit kamera ikke i den bedste stand mere, så kvaliteten halter lidt. Det beklager jeg, og er desværre ikke noget jeg rigtig kan styrer (andet end jeg kan bruge lav ISO og lade vær at lysne billederne for meget).
- Dybdeskarpheden er også på nogle af billederne en by i rusland, da jeg havde overset en forkert indstilling på kameraet, og da jeg troede at jeg havde en høj blænde, fik jeg en på midten, så billederne blev lidt skarpe over det hele. Det har jeg måtte skrive mig bag øret smiley

Nåh, men ellers så vil jeg da prøve at se om jeg ellers kan forklarer mig ud af det I vil finde ud af smiley

Her har I linket:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.351671991522548.82628.255988597757555&type=3

(OBS! Billederne er på facebook, men skulle gerne kunne ses af alle)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Girl in White" Fotoshoot
Kommentér på:
"Girl in White" Fotoshoot

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce