{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Alt for fedt ! :D Tilridning {{forumTopicSubject}}

Er igang med tilridning af Don Frello og nøøøj hvor er det stort.. er så stolt af den lille dreng smiley han er simpelthen så nem..

Her er en lille video af trav med rytter første gang smiley
http://www.hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=275128

Vil lige sige at han SELV søger ned og gør det også når han bare render rundt i longe, vi prøver faktisk på at få ham lidt op istedet for at gå med mulen i bringen smiley Men det er helt nyt for ham og vi tager det stille og roligt ! smiley

Andre der så småt er i gang med tilridningen ? Og evt har lidt videoer og billeder man kan følge med i ? smiley Det er så spændende når de små babyer skal igang smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alt for fedt ! :D Tilridning
  • #1   7. feb 2012 Hvor er han sød smiley Et godt råd, er måske at prøve at ride ham mere frem. Evt få en til at stå på midten med en longepisk og drive en anelse, når han ikke rigtig forstår signalerne.

Er også så småt i gang med min 3 års smiley Hun har redet løs 8 gange med rytter og kan rides rundt i alle 3 gangarter. Går bare ligeså fint og man skal bare lige støtte ude foran, så går hun egentlig pænt til hånden. Hun har været dejlig nem! Det er bare fantastisk, når de er så søde smiley

Har desværre ingen billeder eller video med rytter endnu. Håber at få noget i aften, hvis jeg kan få lokket min mor med i stalden smiley

• #2   7. feb 2012 Han var meget mere fremad gående igår smiley Det var førstegang i trav med rytter overhovedet, ikke trav i longe osv. og første gang med rytter uden trækker og alene i hallen smiley der var lidt støj udenfor ridehuset så han var lidt nervøs..og vi synes ikke at der skulle forlanges mere den dag smiley Men det er dejligt at man kan se de bliver bedre og bedre for hver dag der går smiley og tak for rådet, vi havde tænkt at det ville vi gøre næste gang, men der var han MEGET frisk og meget fremad gående..

Uhhh skriv endelig når du har billeder og video smiley det er så spændende !

• #3   7. feb 2012 Ja, det er dejligt når man kan mærke der sker noget smiley Det der er spændende ved de unge.

Skal jeg nok. Men ingen video i aften alligevel desværre. Må se om jeg kan få nogen til at optage noget en anden dag :b

• #5   7. feb 2012 Haha' er du sød at læse teksten en gang til?!

• #6   7. feb 2012 Det er nok fordi i ikke har set hesten i andre situtationer at i siger som i gør.. Vi prøver på ingeeeen måde at samle ham ! Overhovedet ikke ! Det ser sådan ud, også derfor jeg har skrevet den tekst som ingen åbenbart læser.. Det er et problem vi prøver at arbejde med, vi prøver at ride ham frem og nærmest faktisk lidt op? Hvis i forstår ? smiley nogle heste "krøller" sig sammen af natur når de "arbejder" eller bare løber.. Han gør det også bare når han løber i longe. Rører du bare tøjlen så sidder mulen i bringen.. Og det er blevet meget bedre smiley og at han ser hæmmet ud gangarts mæssigt på denne video fordi han lige skal forstå det, det er allerførste gang i trav. Giv ham en chance !

• #8   7. feb 2012 Fordi vi har skridtet meget inden vi påbegyndte trav.. Vi har ikke travlt og tager det i hans tempo.. Det er ikke mig der rider men en rigtig rigtig dygtig rytter der tilrider og uddanner heste i deres tempo smiley
    Det er egentlig heller ikke noget jeg vil diskutere med nogen der ikke har set ham og kender ham.. Jeg har sagt det som det er ! Og nævner det vi skal arbejde med og ha' ændret på.. Ville aldrig i mit liv gøre noget der ikke var godt for min hest .. Så bliver tosset når folk leger klogeåge og siger jeg har en ødelagt hest om nogle år.. Men alvidende og bedrevidende er der nok af smiley

Kommentér på:
Alt for fedt ! :D Tilridning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce