{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

Må jeg ride det til stævne? {{forumTopicSubject}}

hej:)

Først, det er c-stævner i spring vi snakker om:)

Men det er fordi jeg har redet lb -la til et c-stævne, men så fordi min pony var blevet lidt ked af det, (af en anden grund), skal han lige starte lidt småt ud med to lb'er, men må jeg så gerne ride lb-la igen selvom jeg ikke har alle nul runderne i lb.. Vi startede nemlig ud med lb-la. smiley

Håber i forstår:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må jeg ride det til stævne?
  • #1   31. jan 2012 Hvornår red du den sidste LA og var du fejlfrie i den?

Hvis du har redet LA fejlfri inden 1/1-2010 så må du gerne starte LA da de lavet rytterkategoriseringer baseret på den højeste klasse man havde en nulrunde i.

Har du ikke redet en fejlfri LA på C plan inden d. 1/1-2010 så må du ikke ride LA før du har 5 nulrunder i LB (ligeledes på C plan).

• #2   31. jan 2012 altså jeg fik min pony lige efter sommerferien 2011, og red la den 29/12 2011, den var ikke fejlfri:)

• #3   31. jan 2012 Jamen så måtte du jo heller ikke starte LA på den dengang - havde du været fejlfrie ville resultatet ikke have talt da det var opnået "ulovligt" ;o)

Altså skal du ud og have 5 fejlfri LB'er - har du nogen i forvejen gælder disse naturligvis også så længe de er opnået i enten 2010, 2011 eller i år - 2012 smiley

Og så vil jeg lige gøre opmærksom på at man kan risikerer både at få bøder og advarsler ved at starte klasser man ikke er berettiget til - bare lige så du ved det smiley

• #4   31. jan 2012 jamen der den 29/12 var det første c-stævne på den pony, og så startede jeg la på min gamle pony, så jeg har fået afvide at det var okay at starte ud med la smiley

• #5   31. jan 2012 Nå jamen det er ikke ponyen der skal have nulrunderne (pånær for at blive kval til landsstævner) det er kun rytteren det gælder.

Så hvis du har dine 5 fejlfrie LB'er må du gerne starte LA - også på andre ponyer smiley

• #6   31. jan 2012 Jeg har alle mine la'er, så må jeg f.eks også starte mb, på min pony, selvom at han ikke har alle de der la'er?:)

de er bare et eksempel;)

• #7   31. jan 2012 Ponyen skal ikke have nulrunder i noget som helst, Må du ride MB må den pony du rider også starte MB - også selvom den aldrig har startet stævne før (er dog ikke optimalt).

Det eneste tidspunkt der er krav til ponyen er når den skal kvalificeres til landsstævner - der skal den have 3 fejlfrie MB2** på distriktsplan.

Så ja - hvis du har dine 5 LA'er og må starte MB må din pony også gerne starte MB (så længe den er klar og gammel nok osv). Det er dig og ikke ponyen der skal have de 5 nulrunder smiley

• #8   31. jan 2012 okay:) Nej self. kan ikke se en grund til at starte ud i mb, det var bare et eksempel;) men okay, nu tror jeg at jeg har fattet det;)

Tak:D

• #9   31. jan 2012 Så lidt smiley
    Du kan bare skrive hvis du har flere spørgsmål smiley

• #10   31. jan 2012 tak:)

.Har et med portalen...
    Jeg var ved at melde til stævne, og gik vider til betalingen, men så skulle lige hurtig kigge noget på skype, og så forsvandt det der hvor man kan skrive alle de der tal.. jeg prøvede så at kigge i "indkøbskurven" og der var ikke noget.. Så ville jeg bare vælge klasserne igen, men det hunne jeg ikke, for så kom de andre to bare frem, og der stod der at der ikke var betalt, men jeg kunne ikke finde noget i "indkøbskurven", så gik jeg ind under mine tildmeldinger, men så kunne jeg se dem, men jeg kan bare ikke komme et sted hen, hvor jeg kan betale. Hvad gør man så lige?;)

• #11   31. jan 2012 Uha portalen ved jeg desværre ikke så meget om - har aldrig selv brugt den da det er min mor der melder min søster til stævner smiley Men ellers skulle de være rigtig søde til at svare tilbage hvis man skriver til dem smiley

Dog ville jeg måske lige prøve at logge ud fra Portalen og så logge på igen og se om det gjorde en forskel smiley

• #12   31. jan 2012 okay.. har bere skrevet til dem:)'

Kommentér på:
Må jeg ride det til stævne?

Annonce